به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مجتبی عوض زاده در جمع مدیران این شرکت افزود: این شورا با هدف برنامه ریزی مدون، یکپارچه و اثربخش ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی، ایجاد بسترهای لازم و اطلاع رسانی دقیق، شفاف و به هنگام مجموعه فعالیت های شرکت پایانه های نفتی ایران تشکیل و راه اندازی می شود.
وی تاکید کرد: شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان آخرین حلقه زنجیره ارزش صنعت نفت ایران، از جایگاه مهمی در توسعه اقتصادی و تامین منابع ملی برخوردار است؛ از این رو فعالیت های شرکت در حوزه ارتباطات باید با یک رویکرد نوین و سیاستگذاری های دقیق انجام شود.
عوض زاده تصریح کرد: با توجه به ماموریت های شرکت پایانه های نفتی ایران و به دلیل تنوع کاری و پراکندگی مناطق عملیاتی در استان های بوشهر، خوزستان، هرمزگان و مازندران، با تشکیل شورای سیاستگذاری روابط عمومی و ارتباطات، فعالیت های مرتبط می تواند با انسجام و هماهنگی بهتری انجام شود.
وی گفت: مصوبات این شورا تمامی فعالیت های روابط عمومی مانند اطلاع رسانی، ارتباطات، چاپ و انتشارات، فعالیت های سمعی و بصری، برگزاری همایش ها، جشنواره ها و نمایشگاه ها، تبلیغات رسانه ای و محیطی و دیگر فعالیت ها، می شود.