چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۹:۰۴
IOTC

مستند سازی اهداف دومین همایش اندازه گیری هیدرو کربنها

مستند سازی اهداف دومین همایش اندازه گیری هیدرو کربنها

رییس روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: دومین همایش اندازه گیری هیدرو کربنها (میترینگ) در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با هدف بهره گیری از تجارب و اطلاعات ارائه شده، مستند سازی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مجتبی عوض زاده با بیان این مطلب افزود: با توجه به حجم زیاد اطلاعات و تجارب ارائه شده در دومین همایش اندازه گیری هیدرو کربنها (میترینگ) در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، این مطالب مستند سازی می شود.

وی ادامه داد: بحث کالیبره کردن یا صحت بخشی دستگاه های اندازه گیری در این صنایع یکی از موضوعهای اصلی این همایش را تشکیل می داد، همچنین اندازه گیری کیفی، میترهای چندفازی و اندازه گیری های مربوط به Wet Gas، انواع فناوری های مربوط به میترینگ (اندازه گیری کمی) نفت، گاز و فرآورده (تک فازی و چند فازی)، استانداردهای ملی و بین المللی در اندازه گیری نفت، گاز و فرآورده، عملیات پرووینگ و کالیبراسیون انواع میتر در صنعت، نگهداری و تعمیرات تجهیزات ایستگاههای میترینگ، فناوریهای نوین در اندازه گیری کمی نفت، گاز و فرآورده و حقوق اندازه گیری، مهمترین محورهای تخصصی دومین همایش اندازه گیری هیدرو کربنها در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بود.

عوض زاده تصریح کرد: مخاطبان اصلی این کنفرانس، شرکتهای تابعه وزارت نفت همچون شرکت ملی گاز، شرکت ملی نفت، شرکت پخش و پالایش و شرکت ملی صنایع پتروشیمی بودند.

وی افزود: ٣٠ سخنرانی کلیدی، برپایی نشستهای تخصصی، کارگاه آموزشی و نمایشگاهی از آخرین دستاوردهای ایران در زمینه تجهیزات اندازه گیری صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از جمله برنامه های این همایش ٢ روزه در دانشگاه علم و صنعت بود که به همت شرکت پایانه های نفتی ایران برگزار شد.

(یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳) ۱۶:۵۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید