به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، امرالله طاهری افزود: در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی، طراحی و راه اندازی این سامانه اینترنتی برنامه ریزی شده است.
وی ادامه داد: دریافت انتقادها و پیشنهادها و مطالعه آنها، از اولویت های طرح تکریم ارباب رجوع در شرکت پایانه های نفتی ایران است که با همکاری روابط عمومی این شرکت، سامانه یاد شده، به زودی راه اندازی می شود.
طاهری یادآور شد: کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران
در راستای توسعه کیفی فعالیت های همسوی با ماموریت های مهم صنعت نفت در
حوزه خدمات دریایی، امور فنی، بازرگانی، تامین کالا، خدمات پشتیبانی و
منابع انسانی پشنهادهای خود را ارائه داده اند.