چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۹:۵۳
IOTC
به همت شرکت پایانه های نفتی ایران

پروژه نوسازی و هوشمندسازی یک واحد آموزشی در جزیره خارگ بهره برداری شد

پروژه نوسازی و هوشمندسازی یک واحد آموزشی در جزیره خارگ بهره برداری شد

در هشتمین روز از دهه مبارک فجر، نخستین مدرسه هوشمند جزیره خارگ به همت مدیریت عملیات عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران با انجام پروژه نوسازی و بهسازی مدرسه راهنمایی دخترانه ارشاد این جزیره به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مراسم افتتاح این پروژه با حضور مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، بخشدار خارگ و برخی مقامات محلی  ومقامات محلی درهشتمین روزازدهه مبارکه فجرانجام شد.

بخشدار ویژه خارگ  در این مراسم ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر  از شرکت پایانه های نفتی ایران و مدیریت عملیات عمومی خارگ به خاطر کمک و مشارکت در ساخت این مدرسه قدردانی کرد و افزود: یاد و نام نیک و کارهای عام المنفعه موجب خیر در دنیا و آخرت است؛ فرزندان ما که در این مدرسه تحصیل می کنند، آینده سازان این مملکت خواهند بود.

عسکر زارعی تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری، تعامل و وحدت رویه موجود در این جزیره، کارهای مشارکتی خوبی توسط صنعت نفت و پتروشیمی انجام شده است و می توان با تلاش و انسجام فکری بیشتر، زمینه این گونه مشارکت های خداپسندانه را افزایش داد.

مدیر عملیات عمومی خارگ نیز در این مراسم گفت : این مدرسه از بالاترین استانداردهای آموزشی در سطح ملی برخوردار است؛ از این رو امیدواریم با نتیجه ی مثبت و اثربخش این پروژه، اجرای طرح های مشابه در سطح استان بوشهر و جزیره خارگ افزایش یابد.

هاشم حقیقی در گزارشی از روند کمک ها و فعالیت های مدیریت عملیات عمومی جهت اختصاص امکانات و تجهیزات مختلف علمی، فرهنگی، آموزشی، خدماتی، رفاهی و ورزشی به مدرسه ارشاد گفت: تمامی 12 کلاس درس این مدرسه مجهز سیستم رایانه، چاپگر، ویدیو پروجکشن، سیستم گرمایشی و سرمایشی و تابلوهای هوشمند است.

وی با بیان اینکه برای نوسازی و هوشمندسازی این مدرسه  12 میلیارد  و 500  میلیون ریال هزینه شده است، گفت: این مدرسه از لحاظ ایمنی نیز از تمامی استانداردهای لازم برخوردار است.

به گفته حقیقی، نصب و راه اندازی سیستم اطفا حریق پیشرفته در تمامی کلاس ها و دفاتر و همچنین سیستم برق ساختمان و سیم کشی ها به گونه ای است که احتمال خطر برق گرفتی و آتش سوزی به صفر رسیده است.

(دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳) ۱۲:۲۴
موسوی
۱۳۹۳/۱۱/۲۰ Iran
0
0
0

با عرض سلام و درود خدمت مدیر محترم شرکت پایانه های نفتی ایران و مدیریت عملیات عمومی خارک


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید