روابط عمومی؛ بازوی راهبردی در ارتقای جایگاه سازمانی صنعت نفت در حاشیه برگزاری انتخابات پنجمین دوره شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی منطقه یک صنعت نفت، عبداله نجفی، رئیس روابط عمومی شرکت پایانههای نفتی ایران، با تأکید بر نقش راهبردی این حوزه، روابط عمومی را زبان گویا و مرکز تفکر سازمانی دانست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، نجفی با اشاره به دستاوردهای شرکت پایانههای نفتی ایران در سال گذشته، تصریح کرد: «روابط عمومیها باید با بهرهگیری از ابزارهای نوین رسانهای و ارتباطی، عملکرد و موفقیتهای سازمان را بهدرستی برای افکار عمومی تبیین کنند.» وی روابط عمومی را فراتر از یک واحد اطلاعرسانی دانست و آن را عامل پیوند مؤثر میان مدیران، کارکنان و ذینفعان عنوان کرد و گفت: «روابط عمومیها نقش مهمی در افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی ایفا میکنند.» رئیس روابط عمومی شرکت پایانههای نفتی ایران همچنین از آغاز پروژه بهسازی ساختمان اداری جدید این واحد و پیشرفت پروژه در پایانه نفتی خارگ خبر داد و افزود: «ایجاد زیرساختهای حرفهای، زمینهساز ارتقای عملکرد و تحقق اهداف ارتباطی سازمان خواهد بود.» عبدالله نجفی شناسایی وضعیت موجود، مدیریت بحران، توانمندسازی نیروی انسانی، تدوین استراتژیهای ارتباطی و عبور از قالبهای سنتی را از اولویتهای کلیدی روابط عمومی شرکت دانست و بر ضرورت نگاه هوشمندانه و آیندهنگر در این حوزه تأکید کرد. تعداد بازدید : ۳۳۴ (پنج شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۴) ۱۶:۰۹ تعداد نمایش: 10 20 50 100 همه موارد شماره صفحه میانگین امتیاز کاربران: 0.0 (0 رای) 12345 امتیاز 12345 برای امتیاز باید عدد وارد کنید ایمیل را وارد کنید ایمیل صحیح نیست ایمیل نمایش داده شود. تعداد کاراکتر باقیمانده: 500 نظر خود را وارد کنید بازخوانی بازخوانی پس از انتشار این نظر، به من اطلاع داده شود. ارسال