به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران؛ عباس اسدروز، با هدف ارزیابی کیفیت خدمات و رفع چالشهای موجود، از دفتر امور مسافرت این شرکت در اهواز بازدید کرد.
مدیرعامل شرکت پایانههای نفتی ایران در این بازدید، با اشاره به نقش مهم خدمات پروازی در افزایش رفاه و رضایت شغلی کارکنان، از تلاشهای این مجموعه قدردانی کرد.
اسدروز تأکید کرد: که ارتقای سطح خدمات پروازی، بهویژه برای کارکنان و خانوادههای آنان، نهتنها یک ضرورت سازمانی بلکه عاملی کلیدی در بهبود عملکرد و انگیزه پرسنل است.
مدیرعامل پایانههای نفتی ایران همچنین با بررسی روند اجرایی خدمات، بر برنامهریزی دقیقتر و استفاده از ظرفیتهای موجود برای رفع موانع و بهبود کیفیت خدمات تأکید کرد.
گفتنی است این بازدید در راستای سیاستهای شرکت برای تقویت زیرساختهای رفاهی و پشتیبانی از کارکنان صورت گرفت.
شایان ذکر است، عملیات نوسازی و تعمیرات دفاتر امور مسافرت اهواز پس از 15 سال به همت مدیریت خدمات پشتیبانی انجام گرفت.