پنج شنبه ۱ آذر ۱۴۰۳ ۰۹:۵۰
IOTC

تاکید مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران بر نوسازی زیرساخت‌ها و ارتقاء خدمات رفاهی

تاکید مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران بر نوسازی زیرساخت‌ها و ارتقاء خدمات رفاهی

عباس اسدروز، مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران، در نشست با رؤسای مدیریت خدمات پشتیبانی بر اهمیت ارائه خدمات مستمر و ارتقاء رفاه کارکنان تاکید و خواستار انجام برنامه ریزی در جهت نوسازی زیرساخت‌ها، بهسازی تأسیسات رفاهی و نوسازی ناوگان خودرویی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با اشاره به جایگاه کلیدی مدیریت خدمات پشتیبانی عنوان کرد: هدف اصلی ما در مدیریت خدمات پشتیبانی، فراهم آوردن شرایطی است که با در نظر گرفتن حوزه‌های مختلف، از جمله رفاهی، ورزشی، فرهنگی-هنری، مشاوره و روانشناختی و.... تمامی کارکنان بتوانند در محیطی مناسب به کار و زندگی خود ادامه دهند.


عباس اسدروز افزود: در حال حاضر، ارائه خدماتی که پاسخگوی نیازهای کارکنان و خانواده‌های آنان باشد، یکی از الزامات مهم ماست و مدیریت خدمات پشتیبانی نه‌تنها باید خدمات رفاهی و پشتیبانی به کارکنان را به شکل مؤثری ارائه کند، بلکه باید در مسیر تأمین رضایتمندی و ارتقای سلامت روحی و روانی آنان نیز گام بردارد. این موضوع تأثیر مستقیمی بر بازده کاری و افزایش انگیزه در محیط کار دارد که در نهایت به بهبود کیفیت خدمات و موفقیت در انجام ماموریت های محوله سازمانی منتج می گردد.

در ادامه نشست، اسدروز به چالش‌های موجود نیز پرداخت و اعلام کرد: از جمله مسائلی که باید به آن توجه کنیم، نوسازی و بهسازی مهمانسراها، خوابگاه‌ها و تأسیسات رفاهی و تفریحی کارکنان است. این زیرساخت‌ها نیازمند بازسازی و تجهیز هستند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن خدماتی در شأن و رضایت کارکنان ارائه دهند.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران همچنین به برنامه‌های نوسازی ناوگان خودرویی و تجهیزات ماشین‌آلات اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت و حساسیت عملیات پشتیبانی از صادرات نفت، به‌روزرسانی و تجهیز ناوگان خودرویی، یکی از اولویت‌های ماست که علاوه بر ایجاد امکانات مناسب‌تر برای کارکنان، تأثیر بسزایی در تسهیل و سرعت‌بخشی به روند عملیات خواهد داشت.

وی در پایان، از مدیران و رؤسای واحدهای مختلف مدیریت خدمات پشتیبانی خواست تا با همکاری و هم‌افزایی در جهت ارتقای سطح خدمات تلاش کنند و با تعامل نزدیک، راهکارهایی کارآمد برای حل چالش‌های موجود ارائه دهند.

اسدروز تاکید کرد: هدف نهایی ما این است که مدیریت خدمات پشتیبانی به عنوان بخشی سرآمد و الگویی در ارائه خدمات رفاهی و پشتیبانی در صنعت نفت شناخته شود و رضایتمندی کامل کارکنان و خانواده‌های آنان به عنوان یک اولویت محوری محقق گردد.

در این نشست رؤسای ادارات مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران به بیان برنامه‌ها، فعالیت‌ها و پروژه‌های در حال اجرا و چالش‌ها و مشکلات پرداختند و بر لزوم همکاری و هم‌افزایی برای تحقق این اهداف تأکید کردند.

گفتنی است با توجه به اهمیت پروژه ها و آماده بودن شرایط عملیاتی به منظور کمک به انجام ماموریت شرکت پایانه های نفتی ایران، در بازدید عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران وضعیت پروژه خوابگاه کارکنان ارکان ثالث مورد بررسی قرار گرفت.

خدمات پشتبیانی+ خارگ+ مدیرعامل + اسدروز 22
خدمات پشتبیانی+ خارگ+ مدیرعامل + اسدروز 21
خدمات پشتبیانی+ خارگ+ مدیرعامل + اسدروز 20
خدمات پشتبیانی+ خارگ+ مدیرعامل + اسدروز 19
خدمات پشتبیانی+ خارگ+ مدیرعامل + اسدروز 18
خدمات پشتبیانی+ خارگ+ مدیرعامل + اسدروز 17
خدمات پشتبیانی+ خارگ+ مدیرعامل + اسدروز 16
خدمات پشتبیانی+ خارگ+ مدیرعامل + اسدروز 15
خدمات پشتبیانی+ خارگ+ مدیرعامل + اسدروز 14
خدمات پشتبیانی+ خارگ+ مدیرعامل + اسدروز 13
خدمات پشتبیانی+ خارگ+ مدیرعامل + اسدروز 11
خدمات پشتبیانی+ خارگ+ مدیرعامل + اسدروز 10
خدمات پشتبیانی+ خارگ+ مدیرعامل + اسدروز 9
خدمات پشتبیانی+ خارگ+ مدیرعامل + اسدروز 8
خدمات پشتبیانی+ خارگ+ مدیرعامل + اسدروز 7
خدمات پشتبیانی+ خارگ+ مدیرعامل + اسدروز 6
خدمات پشتبیانی+ خارگ+ مدیرعامل + اسدروز 5
خدمات پشتبیانی+ خارگ+ مدیرعامل + اسدروز 4
خدمات پشتبیانی+ خارگ+ مدیرعامل + اسدروز 3
خدمات پشتبیانی+ خارگ+ مدیرعامل + اسدروز 2
خدمات پشتبیانی+ خارگ+ مدیرعامل + اسدروز 1

تعداد بازدید : ۶۳۲
(چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۳) ۱۹:۱۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید