شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ ۰۳:۲۳
IOTC

برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در پایانه نفتی خارگ با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی

برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در پایانه نفتی خارگ با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی

به همت روابط عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در پایانه نفتی خارگ برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، این نمایشگاه با هدف ارتقای سطح بینش فرهنگی، ترویج کتابخوانی و ایجاد انس با کتاب در میان کارکنان شرکت، خانواده‌های آنان و اهالی جزیره خارگ برپا شده است.

در این نمایشگاه، بیش از 2000 عنوان کتاب با 5000 جلد در موضوعات متنوع از جمله مذهبی، ادبی، تاریخی، علمی، روانشناسی، زبان، کودک و عمومی با تخفیف 40 درصد به نمایش گذاشته شده است. این رویداد فرهنگی از یکم آبان ماه به مدت 30 روز در سالن سینما صدف پایانه نفتی خارگ از ساعت 8:00 تا 12:00 و 15:00 تا 21:00 آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان است.

این اقدام فرهنگی علاوه بر تسهیل دسترسی به کتب و محصولات فرهنگی، فرصتی برای ترویج فرهنگ مطالعه و تقویت ارتباط کارکنان و خانواده‌های آنان با آثار ادبی و علمی، و گامی موثر در راستای افزایش آگاهی و دانش عمومی جامعه جزیره خارگ می باشد.

این نمایشگاه با توجه به تنوع موضوعات ارائه شده، طیف گسترده‌ای از مخاطبان را هدف قرار داده است. از کتاب‌های مذهبی و تاریخی گرفته تا آثار ادبی و علمی، و همچنین کتاب‌های تخصصی روانشناسی و زبان، تلاش شده تا نیازهای مطالعاتی گروه‌های مختلف سنی و تخصصی پوشش داده شود. بخش ویژه‌ای نیز به کتاب‌های کودک اختصاص داده شده است تا فرهنگ کتابخوانی از سنین پایین در میان خانواده‌ها و جامعه تقویت شود.

تخفیف 40 درصدی ارائه شده در این نمایشگاه، مشوقی برای خرید و دسترسی آسان‌تر به آثار متنوع است و همچنین فرصتی برای ارتقاء سطح مطالعه و افزایش دسترسی به منابع فرهنگی در منطقه‌ای که به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص، دسترسی به کتاب و محصولات فرهنگی محدود است.

این نمایشگاه فرهنگی به عنوان یکی از برنامه‌های اصلی پایانه نفتی خارگ، در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و فرهنگی این شرکت برگزار شده و نشان‌دهنده تعهد این مجموعه به بهبود کیفیت زندگی فرهنگی کارکنان و خانواده‌های آنان و اهالی جزیره خارگ می باشد.

تعداد بازدید : ۲۸۲
(دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳) ۰۸:۰۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید