چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ۱۱:۳۸
IOTC

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پی شهادت «سیدحسن نصرالله»

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پی شهادت «سیدحسن نصرالله»

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی شهادت سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، در متن پیام عباس غریبی آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین


یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیة مرضیه فادخلی فی عبادی وادخلی جنتی

 

شهادت پرافتخار سید و سالار سرافراز جبهه‌ی پیروزمند مقاومت اسلامی، علامه مجاهد سیدحسن نصرالله، جهان انسانیت و آزادگی را ناباورانه در ماتم و اندوه، غوطه‌ور ساخت. زندگانی سراسر مجاهدت این فرزند پاکباخته‌ی اسلام را سرانجام سعادتمندانه‌ای جز شهادت در راه خدا، انتظار نبود. او تمام زندگانی سراسر نور و هدایتش را ولایتمدارانه و با دلدادگی تمام به مکتب نورانی انقلاب شکوهمند اسلامی، در راه ستیز بی‌امان با صهیونیست‌های متوحش سپری کرد و رودی خروشان از اراده‌ی خلل‌ناپذیر آزادگان جهان در مقابله‌ی خستگی‌ناپذیر در برابر اشغالگران صهیونیست به راه انداخت که تا نابودی کامل این ددمنشان و خونخواران، از پای نخواهد ایستاد.

او سرافرازانه زیست و سعادتمندانه به عالم بقا پر کشید اما نام و یاد و راه درخشانش تا ابد، چراغ راه مجاهدان راه خدا و تالیان طریق روشن انتظار، جاودانه خواهد ماند.

سرانجام تجاوزات صهیونیست‌های غاصب به فلسطین و لبنان، فقط شکست و اضمحلال و نابودی است و خون پاک شهید سید حسن نصرالله، روشن‌ترین گواه بر این حقیقت تابناک است.

اینجانب شهادت مظلومانه دبیرکل سرافراز حزب الله لبنان و مجاهد فی سبیل الله شهید سید حسن نصرالله را به پیشگاه قدسی حضرت ولی الله الأعظم روحی فداه، مقام معظم رهبری و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای عزیز، همرزمان آن شهید سعید در جبهه مقاومت اسلامی و عموم ملت ایران تسلیت و تبریک می‌گویم و امیدوارم به زودی زود، نابودی کامل غده سرطانی صهیونیست‌های اشغالگر از صحنه‌ی گیتی را در زیر چتر سبز ولایت، نظاره‌گر باشیم.

تعداد بازدید : ۸۵
(شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳) ۱۸:۰۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید