چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ۱۱:۳۵
IOTC

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت فرارسیدن ۷ مهر روز ایمنی و آتش نشانی

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت فرارسیدن ۷ مهر روز ایمنی و آتش نشانی

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی روز ایمنی و آتش نشانی را به کارکنان به ویژه آتش نشانان پرتلاش و خستگی ناپذیر شرکت پایانه های نفتی ایران تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، متن پیام عباس غریبی، به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

توجه ویژه به مقوله‌ی مهم ایمنی و آتش‌نشانی، از الزامات غیرقابل اغماض زندگی بشر و از موجه‌ترین سرمایه‌های میراث معنوی او در تمام قرون و اعصار است.

تمام توفیقات بشریت در عرصه‌های علوم و فناوری، بی‌تردید بدون مراعات اصول ایمنی، امکان‌پذیر نبوده و این، حقیقتی است که هیچگاه، گرد کهنگی و بی‌اهمیتی، بر سیمای آن ننشسته است.

امروزه، موضوع ایمنی بنا به تجربه‌ی تاریخی بشر، از مهم‌ترین و محوری‌ترین موضوعات در عرصه‌های مختلف زندگی بشر محسوب می‌شود. بدون توجه به امر ایمنی، نه پیشرفت‌های علمی و صنعتی بشر، دارای نمود قابل اعتنایی است و نه آرامش حقیقی بر فضای زندگی جامع انسانی، قابل تحقق است از این رو مقولاتی چون ایمنی و آتش‌نشانی، در تمام تار و‌ پود و امور ریز و درشت زندگی انسان، رسوخ کرده و هرگونه بی‌توجهی به آنها به هر دلیل و توجیه و بهانه که باشد، امنیت روانی جامعه را در محاق خواهد برد.

از این رو فرارسیدن روز جهانی ایمنی و آتش‌نشانی، فرصت بس مغتنم و ارزشمندی برای بازشناسی و فهم بهتر و عمیق‌تر این امور حیاتی است که تمام عرصه‌های زندگی بشریت را تحت‌الشعاع خود قرار داده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه ایمنی و آتش نشانی، فرارسیدن این مناسبت سترگ را به همه‌ی فعالان و دست‌اندرکاران ارجمند عرصه‌ی «ایمنی و آتش‌نشانی» به خصوص به همکاران عزیزم در ادارات HSE ستاد و مناطق عملیاتی مجموعه‌ی راهبردی شرکت پایانه‌های نفتی ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم که با جدیت و اهتمام بیشتر و بهتر نسبت به این امور، فضای امنیت کامل در تمام ابعاد و ابعاض، بر تمام شئون این مرز و بوم، برقرار باشد.
تعداد بازدید : ۲۰۳
(جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳) ۲۱:۰۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید