جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ ۰۱:۳۷
IOTC

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت هفته وحدت

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت هفته وحدت

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی فرارسیدن هفته وحدت، سالروز ولادت با سعادت حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله وسلم) و امام جعفر صادق(علیه السلام) را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی در پیامی فرارسیدن هفته وحدت، سالروز ولادت با سعادت حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله وسلم) و امام جعفر صادق (علیه السلام) را تبریک گفت.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

خورشید تابناک و بی‌زوال وجود نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی صلی‌الله علیه و آله وسلم به عنوان منبع و‌ منشأ سرزندگی و حیات معنوی و حقیقی بشریت، بزرگترین موهبت خداوندی است که از سر لطف، بر وجود انسان ارزانی شده و عالم انسانی را با خصال ناب محمدی، آذین بسته است.

این شخصیت شگرف و شگفت‌انگیز عالم وجود، خلاصه‌ی محور نبوت از آدم تا خاتم و تجلی عینی و عملی روح خداوند در کالبد بشری است که عطر دل‌انگیز و روح‌بخش مکارم ناب اخلاق اسلامی را در فضای عالم وجود، پراکنده ساخته و حیات طیبه‌ی انسانی را به تمام و کمال، بر کرانه‌ی مقدرات بشریت متبلور نموده است.

رسالت تمام انبیاء و اخلاق الهی همه‌ی آنان، به نحو اتمّ و اکمل در وجود آسمانی حضرت رسول اکرم صلی‌الله علیه و آله وسلم نمایان شده تا شخصیت الهام‌بخش و بی‌نظیرش، برای همیشه‌ی تاریخ، الگوی تکرارنشدنی انسانیت و اسوه‌ی حسنه‌ی اخلاق و محور اتحاد و انسجام و وحدت همه‌ی انسان‌ها باشد.

اینجانب فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت سرور کائنات و رحمت عالمیان و صفوت آدمیان حضرت مصطفی صلی‌الله علیه و آله وسلم و فرزند اطهرش صادق آل محمد علیه‌السلام رئیس مذهب جعفری و هفته‌ی وحدت را به حضور همه‌ی عاشقان و رهپویان راستین طریق سعادت‌بخش اخلاق محمدی، تبریک می‌گویم و امیدوارم در سایه‌ی شناخت و پایبندی روزافزون نسبت به سیره‌ی عملی این بزرگواران، تمام تار و پود زندگی و زندگی همه‌ی ما عرصه‌ی تجلی انسانیت و آزادگی باشد ان‌شاءالله.

 

(سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳) ۰۸:۳۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید