جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ ۰۱:۳۸
IOTC

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت آغاز امامت امام عصر (عج)

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت آغاز امامت امام عصر (عج)

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با صدور پیامی ضمن تسلیت سالروز شهادت مظلومانه‌ی امام حسن عسکری علیه‌السلام، آغاز امامت و ولایت منجی عالم بشریت، امام عصر و زمان، حضرت موعود مهدی (عجل الله تعالی فرجه شریف) را تبریک گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، متن پیام عباس غریبی بدین شرح می باشد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

مصیبت سترگ و سهمگین شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام، سرآغاز حساس‌ترین دوران حیات بشریت در عرصه‌ی زندگانی دنیوی است. با شهادت مظلومانه‌ی آن حضرت، ارتباط مردمان با ولی خدا با عالم غیب عجین شد و حرمان بشر از ارتباط مستقیم با امام معصوم، آغاز گشت و عصر غیبت در سپهر مقدرات انسان، نمایان گردید.

مظلومیت سنگین امام عسکری همچنانکه از لقب آن حضرت نیز آشکار است، از آن جنبه نمایان‌تر است که ارتباط ایشان با شیعیان و عامه‌ی مردم، توسط جائران بنی‌عباس در تنگنا و محدودیت شدیدی قرار گرفت آنچنان که مبادرت به ملاقات حضوری با آن امام معصوم، با پذیرش خطرات و مشقت‌های فراوان همراه بود.

خداوند نیز همچنانکه در زیارت‌نامه‌ی آن حضرت، به عنوان المخصوص بکرامتک، یاد شده، کرامتش را بر وجود شریف آن امام همام، نمایان‌تر کرد و خیر و برکت و نعمت هدایت ایشان را با وجود همه‌ی محدودیت‌ها همواره بر شیعیان ارزانی می‌داشت.

سلام و درود خدا بر این امام مظلوم و معصوم و بر خلف صالح او که تمام کائنات، زیارت قدوم مبارکش را قرن‌هاست که چشم‌انتظار است.

اینجانب فرارسیدن سالروز شهادت مظلومانه‌ی امام حسن عسکری علیه‌السلام را به حضور فرزند برومندش حضرت ولی الله الأعظم روحی فداه و همه‌ی شیعیان و دلدادگانش تسلیت می‌گویم و با تبریک صمیمانه‌ی آغاز ولایت و امامت موعود امم حضرت امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، امیدوارم نعمت هدایت و عنایت خاصه‌ی حضرات معصومین علیهم السلام همواره بر شیعیان و پیروان راستین مکتب آل الله، ساری و جاری باشد.

(پنج شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳) ۱۹:۰۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید