جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ ۰۱:۵۵
IOTC

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام رضا علیه‌السلام

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام رضا علیه‌السلام

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران؛ در پیامی فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام رضا علیه‌السلام را تسلیت گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، متن پیام عباس غریبی بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

واپسین روز ماه صفرالمظفر، در سوگ سترگ پاره‌ی تن رسول الله (ص)، حضرت ثامن الحجج آقا علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیة و الثناء، ردای عزا بر دوش، دل‌های دلدادگان این امام رئوف را با دریای بیکران غم و ماتم، به استقبال آمده است.

ولی نعمت ایران اسلامی و سرور دل خاندان نبوی، در این ایام پر از اندوه، نمایان‌تر از همیشه، میهمان دل‌های غم‌بار شیفتگان آل الله است. مضجع و مرقد شریف و مطهر آن حضرت که هماره کعبه‌ی دل‌های مالامال از عشق و ارادت به خاندان رسالت است، در این ایام و آنات، رنگ و روی ماتم به خود گرفته است.

امام رضا علیه‌السلام، این پاره‌ی تن پیغمبر و میهمانِ تاابدگرامیِ ایران‌زمین، مسیر عشق را از مدینه تا طوس، با گام‌های آسمانی‌اش طی طریق نمود و قطعه‌ای ناب از بهشت برین اهل بیت طهارت را برای ایرانیان به ارمغان آورد و گوهر بی‌بدیل وجود مقدسش را در این دیار دین‌مدار، به یادگار گذاشت.

اینجانب سالروز شهادت حضرت ثامن الحجج حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه‌السلام را به حضور ارجمند همه‌ی شیفتگان و شیعیان دلداده‌اش تسلیت می‌گویم و امیدوارم به برکت وجود قدسی این قطعه‌ی گران‌بها و گرانسنگ روضه‌ی رضوان در سرزمین ایران، تمام مقدرات این ملت و میهن، هماره بر مدار و محور سلامت، سعادت و حسن عاقبت در دنیا و آخرت باشد ان‌شاءالله.

(چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳) ۰۷:۰۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید