جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ ۰۱:۵۵
IOTC

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله وسلم)، شهادت امام حسن مجتبی (علیه السلام)

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله وسلم)، شهادت امام حسن مجتبی (علیه السلام)

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی رحلت جانسوز پیامبر گرامی اسلام، حضرت محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله وسلم)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، متن پیام تسلیت عباس غریبی به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

 

بیش از چهارده قرن از طلوع خورشید تابناک و بی‌زوال اسلام محمدی از کرانه‌ی بلند مقدرات بشریت می‌گذرد و این مهر پروغ، هماره فروزان‌تر از همیشه، بر تار و‌ پود کائنات تابیده و کالبد بی‌روح عالم امکان را با شور و شعور اخلاق ناب محمدی، سرزندگی و طراوت و حیات حقیقی، بخشیده است.

 

خلق عظیم پیغمبر خاتم این رحمة للعالمین و باعث خلقت کائنات، آذین‌بخش زمین و زمان و خلاصه‌ی فضایل پیامبران و تجلی ناب روح خداوندی در کالبد بشری از ازل تا به ابد بوده و روح و جان تشنه و تکیده‌ی بشر، هماره مشتاق برخورداری از آب حیات اخلاق محمدی بوده است.

 

امروز و از ورای زنگارهای نکبت‌بار غلبه‌ی رذایل بر فضایل، جهان انسانیت بیش از هر زمان دیگر، تشنه‌ی کوثر فضایل و کمالات الهی پیغمبر خاتم است تا خود را از اسارت مناسبات پلید حاکم بر روزگار معاصر برهاند و به سوی دروازه‌ی سعادتی که آن حضرت بر بشریت گشوده است، نزدیک نماید.

 

بشریت تا ابد، داغدار مصیبت جانکاه فقدان پیامبر والامقامی است که خورشید وجودش هیچگاه به خاموشی نگراییده بلکه همچون رحمت واسعه‌ی الهی، همواره بر همگان تابیده و فیض عمیم خود را بی‌دریغ بر عالم و آدم ارزانی داشته است.

 

اینحانب سالروز ارتحال جانگذار حضرت محمد مصطفی صلی‌الله علیه و آله و سلم و سالروز شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام را به حضور همه‌ی عاشقان و مشتاقان مکتب نورانی آن حضرت تسلیت می‌گویم و امیدوارم به برکت خلق عظیم پیام‌آور نور و رحمت، تجلی روح‌بخش مکارم اخلاق اسلامی و انسانی بر بیان و بنان بشریت را در تمام پهنه‌ی کره‌ی خاکی، نظاره‌گر باشیم.
(یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳) ۲۳:۵۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید