جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ ۰۱:۵۵
IOTC

مرکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام رشدی و تربیتی در جزیره خارگ افتتاح شد

مرکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام رشدی و تربیتی در جزیره خارگ افتتاح شد

اولین مرکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به‌هنگام رشدی – تربیتی جزیره خارگ به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، شنبه( 3 شهریورماه) سرپرست مدیریت عملیات عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران در آیین افتتاح این مرکز اظهارداشت: شرکت پایانه های نفتی ایران علاوه بر وظیفه ذاتی که در حوزه دریافت، ذخیره سازی و صادرات نفت کشور دارد، با نگاه و تاکید مدیرعامل شرکت خود را ملزم به تقویت زیرساخت ها در بخش های مختلف آموزشی، فرهنگی، ورزشی و درمانی در محیط پیرامونی خود می داند.

حسین احمدی افزود: مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران همیشه تاکید دارند که توسعه متوازن در مناطق پیرامونی از ضرورت هایی است که منجر به تعامل و همراهی مردم و امنیت آفرینی می شود از این رو شرکت خود را ملزم به تقویت زیرساخت ها در بخش های مختلف آموزشی، فرهنگی، ورزشی و درمانی می داند.

احمدی ادامه داد: با اعلام اداره آموزش و پرورش خارگ مبنی برنیاز به ایجاد مرکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به‌هنگام رشدی – تربیتی، عملیات تعمیرات و نوسازی این مرکز در دستور کار مدیریت عملیات عمومی قرار گرفت.

سرپرست مدیریت عملیات عمومی افزود: با همکاری رییس پایانه نفتی خارگ و خدمات پشتیبانی این پایانه این مرکز با اعتبار 3 میلیارد ریال در بازده زمانی 6 ماه تعمیرات و بازسازی شد.

حسین احمدی به ضرورت این مرکز اشاره کرد و افزود: هدف از راه اندازی این مرکز شناخت دقیق نیازها و ویژگی‌های رشدی و ظرفیت‌های جسمانی و روان‌شناختی کودکان و دانش‌آموزان است.

مرکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام رشدی و تربیتی +جزیره خارگ  6 مرکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام رشدی و تربیتی +جزیره خارگ  4 مرکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام رشدی و تربیتی +جزیره خارگ  3 مرکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام رشدی و تربیتی +جزیره خارگ  2 مرکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام رشدی و تربیتی +جزیره خارگ  1

(شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳) ۲۱:۳۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید