یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ ۰۷:۴۵
IOTC

ادای احترام وزیر نفت به شهدای گمنام در نخستین روز کاری

ادای احترام وزیر نفت به شهدای گمنام در نخستین روز کاری

وزیر نفت دولت چهاردهم در نخستین روز کاری خود با حضور در مقبرةالشهدای ساختمان مرکزی وزارت نفت به شهدای گمنام دفاع مقدس ادای احترام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، محسن پاک‌نژاد صبح امروز (پنجشنبه، یکم شهریور ۱۴۰۳) در نخستین روز کاری خود در وزارت نفت با حضور در مقبرة‌الشهدای ساختمان مرکزی وزارت نفت به سه شهید گمنام والامقام ادای احترام کرد و به قرائت فاتحه پرداخت.

جواد اوجی، وزیر نفت دولت سیزدهم و جمعی از مدیران ارشد صنعت نفت وی را همراهی کردند.

محسن پاک‌نژاد روز چهارشنبه (۳۱ مرداد) با کسب ۲۲۲ رأی موافق از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به‌عنوان وزیر نفت دولت چهاردهم انتخاب شد.

پاک‌نژاد پس از کسب رأی موافق از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و انتخاب به‌عنوان وزیر نفت دولت چهاردهم در پیامی نوشت:

«صنعت نفت ایران، میراث مجاهدت نسل‌های متوالی ایرانیان، نمادی از استقلال و امانتی در روزگار ماست که باید ثمره آن را به پایه‌ای برای سعادت نسل‌های فردا تبدیل کنیم، از این منظر با پذیرش هر مسئولیتی در صنعت نفت تعهدی سنگین در برابر نسل امروز و فردای ایران بر دوش داریم، من هم که فرزند این صنعت هستم در نگاه توسعه‌گرایی و در مسیر پیشرفت، سیاست نامه‌ای جز اندیشه توسعه‌گرای رهبر معظم انقلاب در پیش چشم ندارم و به مکتب فکری جز مکتب پیشرفت انقلاب اسلامی ایران و سعادت ملت ایران تعلق خاطر نداشته و نخواهم داشت.

در نخستین روز آغاز به‌کار به‌عنوان وزیر نفت ایران، دست و بازوی دلیرمردان صحنه عملیات صنعت نفت را می‌بوسم و با صراحت می‌گویم که همه سرمایه صنعت نفت ایران شما هستید و تا شما هستید، ایران در سپهر جهانی انرژی سرافراز و قدرتمند است. من خود را متعهد به رفع مشکل‌ها و مسائل همه کارکنان نفت می‌دانم و در این راه همراهی شما را می‌طلبم.»

پاک‌نژاد متولد ۱۳۴۵ در تهران و دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی امیرکبیر است.

وزیر پیشنهادی نفت دولت چهاردهم فعالیت کاری خود را از ابتدای دهه ۱۳۷۰ در وزارت نیرو آغاز کرد. از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۷ به‌عنوان مشاور وزیر نفت و رئیس ستاد نظارت بر سوخت‌رسانی وزارت نفت و از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۹ به‌عنوان مدیر طرح توسعه میدان‌های گازی فعالیت کرد و در سال ۱۳۷۹ به‌عنوان مدیرکل نظارت بر صادرات مواد نفتی و بازرسی فنی وزارت نفت منصوب شد.

پاک‌نژاد در سال‌های ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۶ با حفظ سمت، عضو هیئت‌مدیره شرکت نفت مناطق مرکزی ایران نیز بود. پاک‌نژاد در سال‌های۱۳۸۴ تا ۱۳۸۶ مدیر برنامه‌ریزی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران بود و سپس تا ۱۳۹۲ به عنوان معاون مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران فعالیت کرد. وی از سال ۱۳۹۷ تا سال ۱۴۰۰ معاون وزیر نفت در نظارت بر منابع هیدروکربوری بوده است.

مدیرکلی نظارت بر صادرات و مبادلات مواد نفتی وزارت نفت و مدیرعاملی و نایب‌رئیسی هیئت‌مدیره شرکت بازرگانی نفت ایران از دیگر مسئولیت‌های وی پیش از معاونت امور تولید در شرکت ملی نفت به‌ شمار می‌رود.

وزیر نفت + پاک نژاد 10

وزیر نفت + پاک نژاد 6

وزیر نفت + پاک نژاد 9
وزیر نفت + پاک نژاد 14
وزیر نفت + پاک نژاد 7

وزیر نفت + پاک نژاد 8

وزیر نفت + پاک نژاد 15
وزیر نفت + پاک نژاد 11

وزیر نفت + پاک نژاد 4
وزیر نفت + پاک نژاد 3
وزیر نفت + پاک نژاد 2

وزیر نفت + پاک نژاد 13
وزیر نفت + پاک نژاد 12

(پنج شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳) ۱۲:۰۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید