یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ ۰۷:۴۶
IOTC

اقدام بزرگ در پایانه‌های نفتی ایران پس از ۱۶ سال / ‏ساختار سازمانی جدید مصوب شد

اقدام بزرگ در پایانه‌های نفتی ایران پس از ۱۶ سال / ‏ساختار سازمانی جدید مصوب شد

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از تغییر ساختار سازمانی پایانه‌های نفتی ایران پس از ۱۶ سال خبر داد و گفت: خوشبختانه تغذیه اطلاعات سمتهای سازمانی بر اساس ساختار جدید در حال انجام می‌باشد که پس از اتمام این مرحله فرایند انتصاب همکاران توسط مدیریت منابع انسانی شروع می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی در نشست مدیران پایانه‌های نفتی ایران در جزیره خارگ با تقدیر از تلاش‌های کارکنان در شرایط سخت آب و هوایی اظهار کرد: در ماه گذشته گزارش سالیانه مجمع عمومی را داشتیم که این گزارش بی‌نظیر بود.

وی با اشاره به برخی از چالش‌ها در پایانه‌ها از جمله انبوه پروژه‌های نیمه تمام بیان کرد: از ۳۶ پروژه تاخیردار در این شرکت به ۱۱ پروژه رسیده‌ایم و از ۲۴ پروژه راکد به ۸ مورد رسیده‌ایم و تلاش می‌شود که در سال جاری این اعداد به حداقل برسد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از تأمین اعتبارات مناسب برای اجرای پروژه‌های جدید در پایانه‌های نفتی که اغلب آنها در خارگ هستند تصریح کرد: در حوزه ایمن‌سازی اقدامات اثربخشی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای بازنگری در ساختار سازمانی، گفت: با تلاش همکاران در یک سال گذشته شاهد دستیابی به نتایج خوبی در این زمینه هستیم و بعد از ۱۶ سال شاهد تصویب بازنگری در ساختار سازمانی هستیم.

غریبی با اشاره به اینکه با حمایت‌های صورت گرفته مجوز بازنگری به پایانه‌های نفتی ایران داده شده است افزود: از روز گذشته تغذیه اطلاعات سمتهای سازمانی آغاز شده و بلافاصله فرایند انتصاب و چینش نفرات از ۲ هفته آینده بر اساس ساختار جدید انجام می‌شود.

وی احیای سمت‌های سازمانی عملیات عمومی را از دیگر مزیت‌های این ساختار دانست و گفت: در تلاش هستیم که همکاران بازنشسته نیز همچون شاغلین این مجموعه از حق و حقوق خود بهره‌مند شوند تا شاهد رضایت‌مندی آنان باشیم.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به اینکه ساختار منطقه ماهشهر احیا شده و منطقه بوشهر نیز شکل گرفته است اظهار کرد: این مناطق با سمت‌ها و ساختار جدید شکل خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه در پایانه عسلویه نیز ساختار متناسب سازی شده و نیروی انسانی افزایش یافته است اضافه کرد: در ساختار اقماری عسلویه کلیه نیروها که قبلا تعدادزیادی از همکاران بصورت مأمور فعالیت می نمودند بر روی سمت های ایجادی خود مستقر خواهند شد.

غریبی با بیان اینکه به عنوان یک اتفاق مهم در جاسک نیز ساختار از نظارتی به وظیفه ای و از ۱۰ سمت به ۵۱ سمت رسمی و به صورت اقماری و عملیاتی تغییر کرده و نیروی انسانی افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: نیروهای قرارداد مستقیم و مدت معین و پیمانکاری در ساختار تصویبی تحت عنوان ساختار سایه جانمایی شده است.

مجید حسینی کنگانی نیز در این نشست به پیگیری های مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران اشاره کرد و ادامه داد: در روزهای ابتدایی حضور مدیرعامل در ابتدای اسفندماه ۱۴۰۱ مکاتبه ای در این خصوص انجام شد و جهت تحقق آن مکرراً نشست ها و پیگیری‌هایی با مجموعه های متولی برنامه ریزی و اجرایی شد.

رئیس مهندسی سیستم‌ها و بهره‌وری شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به ظرافت‌های موجود در اصلاح ساختار سازمانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران اضافه کرد: با نظام مدیریتی خوب و مطلوبی که در شرکت پایانه‌ها وجود داشت، تلاش ها جهت بازنگری و تصویب ساختار جدید سازمانی به نتیجه رسید.

رئیس مهندسی سیستم‌ها و بهره‌‌وری شرکت پایانه‌های نفتی ایران بیان کرد: کارکنان سازمان نیز در اصلاح ساختار به نقش مهمی داشته‌اند و کاری که ۱۶ سال منتظر بودیم به نتیجه رسیده است.

وی ضمن تشریح تغییرات صورت گرفته در ساختار خاطرنشان کرد: علاوه بر نیروهای رسمی و قراردادی، برای نیروهای پیمانکاری نیز سمت پیمانکاری مشخص شده است.

حسینی کنگانی افزود: هر کاری صورت گرفته لطف خدا بوده و با حمایت‌های مهندس غریبی و همراهی هیأت مدیره شرکت و مدیران منطقه و همکاران عزیز انجام شده است، جا دارد از تلاش های مدیریت ساختار شرکت ملی نفت ایران و اداره کل تشکیلات، روشها و تعالی سازمانی وزارت نفت تقدیر نمایم.

در پایان نشست از تلاش های مجید حسینی کنگانی، رئیس مهندسی سیستم‌ها و بهره‌‌وری شرکت پایانه‌های نفتی ایران در پیگیری تحسین‌برانگیز‌ مأموریت‌ها بویژه در زمینه‌ی بازنگری و تصویب ساختار جدید سازمانی تجلیل به عمل آمد.

غریبی+ ساختار+ کنگانی 4 غریبی+ ساختار+ کنگانی 3

(چهارشنبه ۲۴ اَمرداد ۱۴۰۳) ۱۳:۵۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید