یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ ۰۷:۴۷
IOTC

نشست بررسی پیشرفت پروژه های خدمات پشتیبانی در پایانه نفتی خارگ برگزار شد

نشست بررسی پیشرفت پروژه های خدمات پشتیبانی در پایانه نفتی خارگ برگزار شد

رییس پایانه نفتی خارگ در جلسه بررسی وضعیت پروژه های خدمات پشتیبانی بر برنامه ریزی در کارها و اهتمام به مسائل رفاهی کارکنان و خانواده های آنان به عنوان مهمترین هدف و در راس اولویت ها تاکید کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، سید علی میری گفت: مدیریت خدمات پشتیبیانی به عنوان یکی از مهمترین مدیریت های شرکت همواره عملکرد آن با رضایت کارکنان و خانواده های آن ها گره خورده است و کوچکترین خللی در تامین رضایتمندی کارکنان موجب می شود که عملکردش تحت تاثیر قرار گیرد.
رییس پایانه نفتی خارگ ادامه داد: فعالیت و ماموریت این واحد ارائه خدمات مستمر و پایدار در زمینه های رفاهی ، ورزشی ، فرهنگی – هنری ، مشاوره و روانشناختی، تعمیرات و بهسازی اماکن و مهمانسرا، عملیات تامین خودرویی و ماشین آلات در پشتیبیانی از عملیات و ماموریت شرکت می باشد 

میری افزود: با برنامه ریزی و پیگیری مستمر و با سرعت باید در جهت تعمیرات و نوسازی مهمانسراها،منازل سازمانی و اماکن اداری همت شود و در جهت نرمال کردن شرایط رفاهی کارکنان و ایجاد شرایط بهینه در ارائه خدمات تلاش شود 

میری همچنین به کارتیمی هم اشاره کرد و افزود: کار تیمی(تیم ورک) تلاش مشترک یک گروه برای رسیدن به یک هدف مشترک می باشد وبرای رسیدن به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت سازمان باید به صورت تیم ورک و گروهی عمل کرد و از پیشنهاد ها و توانمندی جوانان خلاق، متخصص، توانمند و علاقمند به کار استفاده بهینه صورت گیرد. 

وی ادامه داد: حال که با پیگیری و حمایت مدیریت ارشد شرکت، اعتبارات خوبی جذب شده باید از این فرصت استفاده شود با تعریف پروژه ها در جهت ایجاد بهبود در زیرساخت های حیاتی و رفاهی شرکت تحول ایجاد نماییم و همچنین می بایست ارتقا کیفیت و طراحی های به روز و مدرن در ارائه خدمات را سرلوحه کار قرار دهیم. 

در این نشست  که در ارتباط با خدمات مهندسی و تبادل نظر در خصوص بهینه سازی خدمات پیمانکاری و تغییر ساختار اجرای پروژه ها برگزار شد، روسای واحد های خدمات پشتیبیانی به ارائه مهمترین برنامه ها، پروژه ها، اقدامات، چالش ها، نقاط قوت و ضعف و فرصت ها و تهدیدات پرداختند.

گفتنی 11 پروژه با اعتبار 450 میلیارد ریال در حوزه مدیریت خدمات پشتیبانی در پایانه نفتی خارگ در حال اجرا و انجام می باشد.


علی میری + بررسی پروژه های پشتیبانی خارگ 8
علی میری + بررسی پروژه های پشتیبانی خارگ 7
علی میری + بررسی پروژه های پشتیبانی خارگ 5
علی میری + بررسی پروژه های پشتیبانی خارگ 3
علی میری + بررسی پروژه های پشتیبانی خارگ 2
علی میری + بررسی پروژه های پشتیبانی خارگ 1

(سه شنبه ۱۶ اَمرداد ۱۴۰۳) ۱۲:۴۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید