یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ ۰۵:۴۴
IOTC

تعداد پروژه‌های راکد پایانه‌های نفتی ۶۶ درصد کاهش یافت.

تعداد پروژه‌های راکد پایانه‌های نفتی ۶۶ درصد کاهش یافت.

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران گفت: تعداد پروژه‌های راکد پایانه‌های نفتی ۶۶ درصد کاهش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی صبح دوشنبه در نشست شورای مدیران پایانه‌های نفتی اظهار کرد: در بازدیدهای میدانی از مناطق عملیاتی سعی شده است مسائل و مشکلات موجود شناسایی، ارزیابی، اولویت بندی و در جهت حل آن‌ها اقدامات لازم صورت بگیرد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به اهداف آینده این شرکت گفت: هدف ما ایجاد ریل گذاری و رویه‌ای مناسب و صحیح در شرکت بوده و باید برای بهبود عملکرد تلاش بیشتری کنیم.

غریبی با بیان اینکه از مدیران انتظار داریم با قدرت کارها و امورات محوله را پیگیری کنند، ابراز داشت: مدیران برنامه ریزی، سازماندهی و کنترل‌های لازم در انجام کارها را داشته و در جهت انجام مأموریت‌ها کوشا و ساعی باشند.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: انتخاب دکتر پزشکیان که فردی متخصص است، با ۲ شاخص مهم عدالت محوری در سطوح مختلف کشور و همچنین استفاده از افراد کار آمد و کارشناس در سطوح مدیریتی بسیار امیدوار کننده بوده که می‌تواند منشأ برکات و موفقیت‌هایی برای کشور شود.

وی افزود: همه ما به عنوان سربازان این نظام مقید به اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های دولت در حوزه صنعت نفت خواهیم بود.

غریبی با بیان اینکه در شرکت پایانه‌های نفتی ایران به عنوان پیشانی صنعت نفت و دروازه ورود به بازار اقتصاد جهانی، رضایت‌مندی کارکنان بسیار حائز اهمیت است، ابراز داشت: تاکنون در راستای کاهش مشکلات و دغدغه‌های کارکنان پیگیری‌های خوبی صورت گرفته و حتماً در این دولت هم پیگیری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران به برگزاری مجمع شرکت در ماه گذشته اشاره کرد و با بی‌نظیر دانستن این مجمع گفت: با گزارشی که نماینده سازمان حسابرسی کل کشور از عملکرد مالی سال ۱۴۰۲ شرکت پایانه‌های نفتی ایران ارائه کرد، عملکرد مالی شرکت از لحاظ انطباق با قوانین، مقررات و استانداردهای حسابرسی به صورت مطلوب ارزیابی شد.

غریبی مطلوب ارزیابی شدن عملکرد شرکت پایانه‌های نفتی ایران را نشانه‌ای از ثبات در این شرکت دانست و افزود: این موضوع نشان می‌دهد که کار به صورت تیمی، در راستای انجام مأموریت‌های سازمانی و در سایه تعامل و همدلی صورت گرفته و با استفاده از چنین رویکردی، اتفاقات ماندگاری در شرکت به انجام رسیده است.

وی گفت: در حال حاضر ۲۴ پروژه راکد به ۸ مورد کاهش یافته و پروژه‌های باقی مانده از سال‌های قبل نیز از ۳۶ مورد به ۱۱ مورد رسیده است که تمام این اتفاقات ماندگار در سایه همدلی مدیران در ستاد و رؤسای مناطق عملیاتی به انجام رسیده است.

وی در پایان پیگیری وضعیت ساختار سازمانی و بهبود وضعیت حقوق و مزایا، ارتقا وضعیت فناوری اطلاعات، نوسازی سیستم‌های اندازه گیری نفت، خدمات رفاهی، خوابگاهی، فرهنگی، هنری، ورزشی و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی کارکنان و حل مشکلات در اجرای پروژه‌ها را از اولویت‌هایی دانست که همواره باید در دستور کار باشد.

 

عباس غریبی + شورای مدیران + مرداد 1403 5
عباس غریبی + شورای مدیران + مرداد 1403 4
عباس غریبی + شورای مدیران + مرداد 1403 3
عباس غریبی + شورای مدیران + مرداد 1403 2
عباس غریبی + شورای مدیران + مرداد 1403 1

(دوشنبه ۱۵ اَمرداد ۱۴۰۳) ۱۷:۱۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید