یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ ۰۵:۴۸
IOTC

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس

عباس غریبی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با صدور پیامی، شهادت دکتر اسماعیل هنیه ، رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران عباس غریبی در پیامی این ایام را تسلیت گفت

 

متن پیام بدین شرح است:

 

بسم رب الشهداء و الصدیقین
شهادت پرافتخار و مظلومانه‌ی فرمانده‌ی سرافراز و جان‌برکف جبهه‌ی مقاومت فلسطین قهرمان، شهید دکتر اسماعیل هنیه، آفتاب فروزان دیگری را در سپهر پرمهر عزت و افتخار رادمردان همیشه‌زنده‌ی تاریخ، به تجلی درآورد و رژیم سفاک، منحوس و جعلی صهیونیست را به سوی وادی سقوط و نابودی و اضمحلال، نزدیکتر نمود.
این شهید پاکباخته‌ی راه خدا، تمام عمر پربرکت خود را در راه مبارزه‌ی قهرمانانه و بی‌امان با موجودیت پلید و نامشروع اشغالگران قدس سپری کرد و در این راه مقدس، بیش از شصت تن از عزیزانش را فدای آرمان مقدس فلسطین نمود.
درود خدا بر روح پاک و مطهر این شهید عزیز و همه‌ی شهدای سرافراز جبهه‌ی مقاومت اسلامی و قدس شریف که خون پاک و مقدس خود را با سرافرازی تمام در راه خدا فدا کردند و عزت و اقتدار و شکست‌ناپذیری را برای امت اسلام به ارمغان آوردند.
اینجانب، شهادت این بزرگ‌مرد جبهه‌ی مقاومت اسلامی فلسطین، میهمان عزیزمان را به حضور ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای عزیز و همه‌ی مجاهدان راه خدا و به ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم به زودی زود، نابودی موجودیت جنایت‌پیشه و وحشی صهیونیست‌های غاصب از پهنه‌ی گیتی و جهان بشریت را نظاره‌گر باشیم.
عباس غریبی
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران
(پنج شنبه ۱۱ اَمرداد ۱۴۰۳) ۱۱:۱۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید