یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ ۰۷:۴۳
IOTC

تاکید بر نقش تعیین کننده پایانه میعانات گازی پارس جنوبی در پشتیبانی از تولید نفت و گاز کشور

تاکید بر نقش تعیین کننده پایانه میعانات گازی پارس جنوبی در پشتیبانی از تولید نفت و گاز کشور

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با تاکید بر نقش پایانه میعانات گازی پارس جنوبی در پشتیبانی از تولید نفت و گاز کشور گفت: امیدواریم با همت و پشتکار کلیه کارکنان خدوم و تلاشگر، شاهد پیشرفت روز افزون این پایانه که یکی از پایانه های مهم کشور محسوب می شود، باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران: مدیرعامل  شرکت پایانه های نفتی ایران با تاکید بر نقش پایانه میعانات گازی پارس جنوبی در پشتیبانی از تولید نفت و گاز کشور گفت: امیدواریم با همت و پشتکار کلیه کارکنان خدوم و تلاشگر، شاهد پیشرفت روز افزون این پایانه که یکی از پایانه های مهم کشور محسوب می شود، باشیم.


عباس غریبی در سفر به عسلویه از پروژه های مهمِ سایت بارگیری زمینی میعانات گازی، پاکسازی خاک های آلوده و بهسازی و آسفالت پارکینگ انتظار تانکرهای حمل کننده میعانات گازی بازدید کرد.

وی همچنین از پروژه تکمیل شده نصب دوربین های مداربسته در سایت بارگیری زمینی میعانات گازی بازدید کرد.

در این بازدید شایان پناهی، رییس حراست پایانه های نفتی ایران و غلامحسین گرامی، رییس پایانه میعانات گازی پارس جنوبی گزارشی از اهمیت نصب دوربین های مداربسته در حفظ و حراست از تاسیسات و الزامات پدافندی آن عنوان و از روند اجرای پروژه تا مرحله نهایی و تکمیل آن گزارشی ارائه کردند.

برنامه نرم افزار جامع صدور اسناد بارگیری میعانات گازی یکی دیگر از پروژه های بسیار مهم پایانه میعانات گازی پارس جنوبی بود که محسن حیدرآزاد، رییس فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت پایانه های نفتی ایران توضیحاتی در مورد روند برنامه نویسی، تکمیل و همچنین اهمیت و نیاز اداره عملیات به این برنامه عنوان کرد.

بازدید از پروژه تعمیرات اساسی گوی شناور شماره دو در اسکله پارس یک از دیگر پروژه هایی بود که توسط مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران و هیات همراه مورد بازدید قرار گرفت و ناظر پروژه توضیحات کاملی از اقدامات صورت گرفته و همچنین مشکلات موجود در روند اجرای کار ارائه کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با تلاش شبانه روزی بتوان پروژه را در زمان مقرر و با بالاترین کیفیت به پایان رساند.

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران نیز با تمجید از فعالیت های صورت گرفته در پایانه میعانات گازی پارس جنوبی به اهمیت اجرای این پروژه و ارتباط مستقیم آن با  تولید پایدار گاز کشور اشاره و بر اجرای پروژه بر اساس برنامه زمان بندی تاکید کرد.

بازدید از تاسیسات مستقر در سایت یک پارس جنوبی، مجموعه میترینگ و آزمایشگاه از دیگر برنامه های سفر مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران و هیات همراه به عسلویه بود.

           

عباس غریبی + بازدید عسلویه + مرداد 1403 12
عباس غریبی + بازدید عسلویه + مرداد 1403 11
عباس غریبی + بازدید عسلویه + مرداد 1403 10
عباس غریبی + بازدید عسلویه + مرداد 1403 9
عباس غریبی + بازدید عسلویه + مرداد 1403 8
عباس غریبی + بازدید عسلویه + مرداد 1403 7
عباس غریبی + بازدید عسلویه + مرداد 1403 6
عباس غریبی + بازدید عسلویه + مرداد 1403 5
عباس غریبی + بازدید عسلویه + مرداد 1403 4
عباس غریبی + بازدید عسلویه + مرداد 1403 3
عباس غریبی + بازدید عسلویه + مرداد 1403 2

عباس غریبی + بازدید عسلویه + مرداد 1403 1

(شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳) ۱۲:۴۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید