شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۹:۴۸
IOTC
عباس غریبی :

شعار سال باید عملیاتی شود

شعار سال باید عملیاتی شود

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: همه در کنار یکدیگر باید راهبرد شعار جهش تولید با مشارکت مردم را عملیاتی کنیم و با نگاه و تفکر بسیجی قطعا می توانیم بر مشکلات فائق آییم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران: عباس غریبی در مراسم معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید خرازی پایانه میعانات گازی پارس جنوبی اظهار داشت: تفکر و فرهنگ بسیجی، همان فرهنگ انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران با رهنمود های معمار کبیر آن، نشات گرفته از تفکر بسیجی بود، افزود: حفظ و تداوم تفکر بسیجی مرهون همین نگاه و رویکرد است.

غریبی با اشاره به اهمیت فعالیت بسیج در پایانه میعانات گازی پارس جنوبی، از حضور فرمانده سپاه عسلویه و همراهان وی در این مراسم قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، نام بسیج را یادآور رشادت های فرزندان این مرز و بوم در دفاع از آب و خاک و مقدّسات ایران اسلامی دانست.

در ادامه رییس پایانه میعانات گازی پارس جنوبی با قدردانی از حضور مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران و هیات همراه و همچنین فرمانده سپاه عسلویه در این آیین گفت: این پایانه از زمان راه اندازی در سال ۸۱ تاکنون فاقد پایگاه بسیج بوده که با توجه به توسعه فعالیت ها در چند سال گذشته و اهمیت فعالیت بسیج در آن، اقداماتی از سال قبل در دستور کار قرار گرفته است.

غلامحسین گرامی با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته با مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران و فرمانده سپاه عسلویه ابراز داشت: ایجاد زیرساخت و معرفی فرمانده بسیج از اولویت هایی بوده که به لطف خداوند متعال در این روز شاهد افتتاح دفتر پایگاه مقاومت بسیج پایانه میعانات گازی پارس جنوبی و معرفی فرمانده آن هستیم.

سرهنگ اسماعیل تاجیک، فرمانده سپاه عسلویه نیز از حضور مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران در این آیین قدردانی کرد و در سخنانی کوتاه به اهمیت راه اندازی پایگاه مقاومت بسیج در پایانه میعانات گازی پارس جنوبی پرداخت.

گفتنی است در پایان این مراسم احمد نوبخت به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید خرازی پایانه میعانات گازی پارس جنوبی معرفی شد.


عباس غریبی + معارفه فرمانده بسیج عسلویه 7
عباس غریبی + معارفه فرمانده بسیج عسلویه 4
عباس غریبی + معارفه فرمانده بسیج عسلویه 3
عباس غریبی + معارفه فرمانده بسیج عسلویه 2
عباس غریبی + معارفه فرمانده بسیج عسلویه 1


عباس غریبی + معارفه فرمانده بسیج عسلویه 6
عباس غریبی + معارفه فرمانده بسیج عسلویه 5

(شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳) ۱۱:۳۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید