شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۲۰:۲۴
IOTC

ارزیابی مثبت عملکرد شرکت پایانه های نفتی ایران در مجمع عمومی

ارزیابی مثبت عملکرد شرکت پایانه های نفتی ایران در مجمع عمومی

مجمع عمومی شرکت ملی نفت ایران، عملکرد شرکت پایانه های نفتی ایران در سال مالی منتهی به اسفند 1402 را مثبت و مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، یکشنبه (31 تیرماه) جلسه مجمع عمومی سالیانه با حضور اعضای هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت پایانه های نفتی ایران و نماینده سازمان حسابرسی کل کشور در ساختمان اصلی وزارت نفت برگزار گردید.

 

در این نشست نماینده سازمان حسابرسی کل کشور، نسبت به قرائت گزارش رسیدگی عملکرد مالی سال 1402 شرکت پایانه های نفتی ایران اقدام، که بر این اساس عملکرد مالی این شرکت از لحاظ انطباق با قوانین و مقررات و استانداردهای حسابرسی به صورت مطلوب ارزیابی گردید.

 

عباس غریبی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در این جلسه گزارشی از فعالیت ها و پروژه های در دست اقدام و طرح های توسعه ای شرکت در مناطق مختلف عملیاتی خارگ، عسلویه، ماهشهر، شمال و جاسک را ارائه نمودند.

 

گفتنی است از نکات مهم جلسه مذکور که مورد توجه اعضای هیات مدیره محترم شرکت ملی نفت ایران قرار گرفت بهبود قابل ملاحظه در وضعیت پروژه های شرکت بود.

 

در حوزه پروژه های راکد تعداد پروژه های راکد از ۲۳ عدد در سال ۱۴۰۱ با کاهش ۶۵ درصدی به ۸ عدد کاهش یافت. همچنین تعداد پروژه های دارای تاخیر با کاهش ۷۱ درصدی از ۳۸ عدد به ۱۱ عدد رسیده است. این عملکرد در حالی است که حجم ریالی پروژه های ابلاغی در سال ۱۴۰۲، ۳ برابر سال گذشته بوده است.

 

برگزاری جلسات متعدد، انجام بازدیدهای میدانی و تعامل با مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران از دلایل بهبود ایجاد شده می باشد.
(دوشنبه ۱ اَمرداد ۱۴۰۳) ۰۶:۲۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید