دوشنبه ۱ اَمرداد ۱۴۰۳ ۲۰:۵۰
IOTC

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با صدور پیامی، فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورا و شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش را تسلیت گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، همزمان با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان عالم حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش، عباس غریبی در پیامی این ایام را تسلیت و تعزیت گفت.


متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه‌ی حسینی، نقطه‌ی عطف کاروان صالحان و مرکز ثقل رسالت انبیای الهی است که به عنوان محور و مدار هدایت و سعادت بشریت، از هبوط آدم ابوالبشر (ع) به تکاپو افتاده و تا قیام قائم (عج) بر پهنه‌ی کره‌ی خاکی، به پویایی و بالندگی خود ادامه خواهد داد.

نهضت کربلا، تضمین کننده‌ی رسالت انبیاء و الهام‌بخش اولیای الهی در امر اعتلای دین خدا و رهانیدن بشر از جهالت و سرگردانی ضلالت است. لذا تمام عالم و آدم، مدیون حسین و یاران سعادتمند او و حماسه‌ی جاویدان اوست که مکارم اخلاق انسانی را بر کرانه‌ی بلند سپهر کربلا به تجلی درآورد و به عنوان خورشید تابنده و بی‌زوال هدایت، تا ابد در آسمان مقدرات بشریت، خواهد درخشید.

سلام بر حسین، سلام بر یاران باوفای حسین، سلام بر علمدار حسین، سلام بر سردار شش‌ماهه‌ی حسین و سلام بر همه‌ی رادمردان شهیدی که از کربلا تا قیامت، در راه و در رکاب حسین، جان شیرین خود را فدا کردند تا شأن خلیفةاللهی انسان با تجلی هرچه بیشتر روح خدا در کالبد او، از قذارت‌های امیال و اهداف شیطانی در امان بماند.

اینجانب فرارسیدن تاسوعا و عاشورای سید و سرور و سالار شهیدان عالم حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام و یاران با وفایش را به حضور همه‌ی عاشقان و دلدادگان و رهپویان راه سعادتمند آن حضرت تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم خداوند متعال به حق مظلومیت امام حسین علیه‌السلام و یاران وفادارش، همه‌ی ما را در صراط مستقیم ولایت حضرتش، مستدام بدارد.
 
 


(دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳) ۰۷:۳۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید