دوشنبه ۱ اَمرداد ۱۴۰۳ ۲۰:۴۵
IOTC

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران روز فناوری اطلاعات را تبریک گفت

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران روز فناوری اطلاعات را تبریک گفت

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی 22 تیرماه روز فناوری اطلاعات، را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، در متن پیام عباس غریبی آمده است؛

 

روزگار کنونی، آوردگاه سخت و سهمگین تبادل داده‌های فزاینده‌ی علمی و ارتباطی است که تمام ابعاد و ابعاض زندگی بشریت را تحت‌الشعاع قرار داده و دگرگونی لحظه‌ای را بر آن حاکم نموده است.


تحولات شگرف، روزافزون و فزاینده‌ی فناوری‌های ارتباطی، آنچنان سریع و برق‌آسا صورت می‌گیرد که عدم درک و فهم صحیح، به‌جا و به‌هنگام آن، چه بسا می‌تواند برخی اقوام و‌ ملل را قرن‌ها از کاروان رشد و بالندگی دور ساخته و فاصله‌ای پرناشدنی و غیرقابل جبران را بر آنان، تحمیل نماید.


از این رو فهم صحیح و اولویت‌دار مقوله‌ی بسیار حساس و سرنوشت‌ساز ارتباطات و فناوری‌های مرتبط با آن، وظیفه‌ی مشترک دولت‌مردان و آحاد مردم است که باید با هم‌گرایی و هم‌افزایی فزاینده، تمام اجزاء و ارکان و شئون مختلف جامعه را با استفاده از قابلیت‌های بی‌بدیل این عرصه، در مسیر پویایی و‌ بالندگی قرار دهند تا بتوانند همراه و همگام با تحولات ارتباطی، بر مدار و محور پیشرفت و تعالی همه‌جانبه، گام بردارند.


اینجانب فرارسیدن روز گرامیداشت فناوری ارتباطات را به حضور همه‌ی فعالان ارجمند این عرصه، تبریک می‌گویم و توفیقات روزافزون آنان را در تراز جایگاه سترگ آنان در نظام جمهوری اسلامی از درگاه خداوند متعال، مسئلت می‌نمایم.

(جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳) ۱۰:۴۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید