دوشنبه ۱ اَمرداد ۱۴۰۳ ۲۰:۵۹
IOTC

پیام تبریک و تشکر مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم

پیام تبریک و تشکر مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور ایران را تبریک و از حضور آحاد ملت شریف ایران و به ویژه کارکنان شزکت پایانه های نفتی ایران برای شرکت در دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، متن پیام عباس غریبی بدین شرح می باشد


 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، به پایان رسید و ملت ایران، بار دیگر عزم ملی، استقلال فکری و بینش سیاسی خود را بر همگان متجلی ساخت.

انتخابات به عنوان تجلی اراده سیاسی ملت در عرصه‌ی تعیین سرنوشت، گام بلندی به سوی تحقق آرمان‌ها و اهداف بلند انقلاب است که امید است رییس‌جمهور منتخب، تمام توان خود را در سایه‌ی همدلی و وفاق ملی به‌کار گیرد تا ثمرات و برکات آن را همگان دریابند و با تمام وجود، وجدان نمایند.

انتخابات اخیر که در پی شهادت سزاوارانه و عروج ناباورانه‌ی رییس‌جمهور شهید آیت الله دکتر رییسی صورت گرفت، فضای تازه‌ای را فرا‌روی ملت ایران قرار داد تا حل مشکلات و دستیابی به برخورداری‌ها را مجدانه دنبال نمایند.

اینجانب، تحقق مشارکت حداکثری آحاد ملت در پای صندوق‌های رأی و پیروزی جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان را صمیمانه به همه‌ی ملت شریف ایران و باورمندان به انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم در سایه‌ی توجه عینی و عملی به تدابیر و منویات امامین انقلاب، روند تحقق اهداف والای ملت و میهن عزیز اسلامی‌مان، شتابان‌تر از همیشه، تداوم یابد.

(شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳) ۲۰:۵۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید