چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۲:۴۲
IOTC

جذب و اشتغال بومیان خارگی در اولویت کمیته ساماندهی امور اشتغال شرکت پایانه های نفتی ایران

جذب و اشتغال بومیان خارگی در اولویت کمیته ساماندهی امور اشتغال شرکت پایانه های نفتی ایران

با تاکید مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران، اشتغال بومیان خارگی در پیمانکاری‌های مستمر غیر پروژه‌ای این شرکت ساماندهی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس غریبی بیان داشت: اشتغال به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردم جزیره خارگ همیشه مطرح بوده است.

غریبی افزود: از سال گذشته با ظرفیت‌هایی که ایجاد شد اقدامات مثبتی صورت پذیرفت و تعدادی از جوانان خارگی درپیمان های شرکت پایانه های نفتی ایران مشغول به کار شدند.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد: تلاش این شرکت و ما بهبود شرایط اشتغال نیروهای بومی می باشد و باید همه مسئولان متولی این بخش در راستای تحقق این مهم گام بردارند.

عباس غریبی تاکید کرد: نظر به این که جزیره خارگ در زمره مناطق کم برخوردار محسوب شده و یکی از درخواست های اهالی بومی از مسئولان شرکت ملی نفت جذب فرزندان آنها در قراردادهای پیمانکاری حجمی مستمر غیر پروژه ای می باشد بر همین اساس و در راستای اجرای عدالت در جذب و اشتغال بومیان جزیره کمیته ای متشکل از مسئولان مرتبط با حوزه اشتغال راه اندازی شد تا با رعایت قوانین و مقررات و مصوبات ابلاغی در حوزه جذب نیروی بومی در پیمان ها اقدام شود.

(سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳) ۱۰:۵۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید