چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۲:۴۳
IOTC
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران:

حضور در پای صندوق‌های رأی رمز پیش‌روندگی است

حضور در پای صندوق‌های رأی رمز پیش‌روندگی است

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی رمز پیش‌روندگی به سوی اوج قله‌های رفیع عزت و آزادگی و اقتدار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی با تاکید بر حضور و مشارکت حداکثری و هوشمندانه کارکنان این شرکت و خانواده‌هایشان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات، یکی از برجسته‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، مظهر تام و تمامِ تجلی اراده‌ی تمامی اقشار و آحاد، در عرصه‌ی تعیین سرنوشت است.

وی ادامه داد: هر انتخاباتی که در کشور برگزار می‌شود، همچون همه‌پرسی عمومی و عظیمی است که آحاد ملت، با شرکت و حضور مسئولانه‌ی خود در پای صندوق‌های اخذ رأی، روح و جان تازه‌ای را به ساختار سیاسی کشور ارزانی می‌دارند و بر توان و ظرفیت آن برای تحقق اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، می‌افزایند.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد: انتخابات، به عنوان یکی از برجسته‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، مظهر تام و تمامِ تجلی اراده‌ی تک‌تک هم‌میهنانمان از تمامی اقشار و آحاد، در عرصه‌ی تعیین سرنوشت است.


وی تصریح نمود: امروز، تجلی کامل صیانت از خون شهیدان، خنثی کننده‌ی خباثت‌ها و توطئه‌های دشمنان، رمز پیش‌روندگی به سوی اوج قله‌های رفیع عزت و آزادگی و اقتدار و خصوصاً هرگونه تغییر برای اداره‌ی بهتر کشور در تمام زمینه‌ها، حضور در پای صندوق‌های رأی است.


غریبی افزود: رأی دادن و مشارکت در عرصه‌ی سرنوشت ملی، برای فرد فرد این دیار دین‌مدار، هم حق است هم تکلیف، که همگان باید با احساس مسئولیت کامل و بی‌توجه به جوسازی‌های مشمئزکننده‌ی دشمنان، از حق مسلم خود، استفاده نمایند.

وی ضمن نثار درود به روح شهدای خدمت خصوصاً رییس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و یاران سعادتمندش، تاکید کرد: همه همکاران گرانقدر و پرتلاشم را به حضور گسترده در چهاردهمین دوره‌ی انتخابات ریاست‌جمهوری آنهم در تراز معیارهای صریحاً اعلام شده از سوی امامین انقلاب اسلامی در زمینه‌ی انتخاب اصلح، دعوت می‌کنم و امیدوارم این انتخابات، برگ زرین دیگری در تاریخ سراسر افتخار ملت پرافتخار و حماسه‌ساز ایران اسلامی باشد.
(پنج شنبه ۷ تیر ۱۴۰۳) ۱۳:۰۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید