چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۲:۴۵
IOTC

پیام مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت عید غدیر خم

پیام مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت عید غدیر خم

عباس غریبی مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی عید سعید غدیر خم را تبریک گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، متن پیام به شرح ذیل می باشد ؛

بسم الله الرحمن الرحیم

 

ولایت، حبل الله المتین وصول به اوج کمالات انسانی و نیل به کمال سعادت بشری و تنها صراط مستقیم الهی از میان بیراهه‌های بی‌شمار ضلالت و گمراهی است. در سایه‌ی ولایت مطلقه‌ی امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام است که انسجام و اتحاد عالم اسلام و انسانیت به سوی رستگاری ابدی، محقق می‌گردد و ابرهای تیره‌ی فلاکت و تیره‌بختی، از سپهر بلند مقدرات بشریت، زدوده می‌شود.
عید سعید غدیر خم، موسم انتصاب الهی مولی علی علیه‌السلام به امامت و ولایت اسلام و‌ مسلمین به عنوان عیدالله الأکبر، فرصت مغتنمی است تا ضرورت انکارناپذیر محوریت ولایت بر کلیه‌ی مقدرات امت اسلام و بلکه جهان بشریت، مورد تذکر و‌ توجه عمیق‌تر از همیشه قرار گیرد و با بازشناخت مسئولانه‌ی این جایگاه بی‌بدیل و سرنوشت‌ساز، روند کلی حیات بشریت، از میان بیراهه‌های تحمیلی جهالت به سوی حبل‌الله المتین سعادت، سوق داده شود تا ان‌شاءالله، سایه‌ی استضعاف از سرنوشت بشریت، زدوده گردد و بارقه‌ی هدایت و رستگاری، بر آینه‌ی روح و جان نوع بشر، تجلی یابد.
اینجانب فرارسیدن عید سعید غدیم خم را به حضور همه‌ی باورمندان ولایت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام به خصوص مجموعه‌ی بزرگ همکاران گرامی‌ام تبریک می‌گویم و امیدوارم حرمان کهنه‌ی جهان اسلام و انسانیت از ولایت آن حضرت، در سایه‌ی تعجیل در ظهور فرزند برومندش، به زودی زود، از ساحت حیات بشریت، زدوده گردد.
(دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳) ۱۴:۵۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید