چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۸:۵۷
IOTC

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت فرا رسیدن روز عرفه

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت فرا رسیدن روز عرفه

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، با صدور پیامی فرارسیدن روز عرفه را تبریک و تهنیت گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، در متن پیام تبریک عباس غریبی  آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم


روز عرفه، موسم قرار عاشقانه‌ی سالکان طریق عبودیت و رهپویان وصال الی‌الله است که یک‌رنگ و یکدل، در سرزمین مقدس عرفات، گرد هم می‌آیند و هم‌نوا با سالار شهیدان، نوای خضوع و خشوع در برابر مالک الملک عالم امکان سر می‌دهند.


در همچو روزی، سرزمین مقدس عرفات، مشحون از حجاج بیت‌الله‌الحرام و روندگان مشتاق دیار عفو و استغفار است که رو به سوی یگانه‌معبود خود و به تأسی از حضرت آدم ابوالبشر (ع) با دل‌های امیدوار به رحمت واسعه‌ی الهی، درب رحمت خداوندی را می‌کوبند و زنگارهای دهشتناک عصیان و نافرمانی رب رحیم را از آینه‌ی دل می‌زدایند.


خوشا به سعادت واقفان در عرفات در این روز مقدس که دل خود را با آب طهور استغفار می‌شویند و تمام وجود خود را از قذارات نفسانی می‌زدایند و توان دگرباره‌ای را در راه تداوم زندگی سعادتمندانه‌ی خود در باقیمانده‌ی ایام حیات، از پروردگار مهربان خود، دریافت می‌نمایند.


اینجانب با التماس دعای خیر از برادران و خواهران ایمانی، فرارسیدن روز عرفه را به محضر طالبان عرفان ربوبی، تبریک می‌گویم و امیدوارم ثمرات و برکات این روز عزیز، در تمام ایام و آنات جویندگان نجات و سعادت و رستکاری، همواره ساری و جاری باشد.

(یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳) ۰۷:۰۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید