چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۲:۴۵
IOTC
رییس پایانه نفتی خارگ تاکید کرد:

طب صنعتی ضامن سلامت کارکنان

طب صنعتی ضامن سلامت کارکنان

سیدعلی میری گفت: سلامت نیروی انسانی از ارکان اصلی توسعه پایدار و شاخص مهمی از بهره وری و طب صنعتی ضامن سلامت کارکنان می باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، رییس پایانه نفتی خارگ در نشست با رییس بیمارستان صنعت نفت خارگ و مسئولین طب صنعتی اظهار داشت: طب صنعتی برای حفظ سلامت کارکنان که در خط مقدم جبهه اقتصادی کشور فعالیت دارند دارای اهمیت و جایگاه ویژه ای می باشد و در راستای حفظ و ارتقاء سطح سلامت کارکنان و اجرای الزامات سازمانی و فراسازمانی، انجام معاینات طب صنعتی به عنوان یکی از ضرورت های غیر قابل اجتناب تلقی می گردد.

سیدعلی میری افزود: معاینات دوره ای کارکنان با هدف غربالگری و تشخیص زود هنگام بیماریهای شغلی و غیرشغلی از طریق طب صنعتی دارای اهمیت می باشد.

 

میری تاکید کرد: سلامت نیروی انسانی از ارکان اصلی توسعه پایدار و شاخص مهمی از بهره وری و طب صنعتی ضامن سلامت کارکنان می باشد و آزمایشات طب صنعتی کارکنان در پایانه نفتی خارگ با جدیت دنبال خواهد شد و بحث سلامت کارکنان اهمیت ویژه ای دارد.

در این نشست مشکلات طب صنعتی کارکنان اعم از رسمی، قرارداد مستقیم و پیمانکاری مورد بررسی قرار گرفت و در ادامه مسئولین طب صنعتی به ارائه توضیحات لازم پرداخته و راهکارها و نیازمندی ها برای بهبود روند انجام معاینات دوره ای کارکنان را بیان نمودند.

طب صنعتی + میری 1


طب صنعتی + میری 5
طب صنعتی + میری 4
طب صنعتی + میری 3
طب صنعتی + میری 2

(یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳) ۰۸:۱۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید