چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۹:۱۱
IOTC

موتور پیشرفت اقتصاد کشور نیازمند مدیران متخصص و کارکنان با‌انگیزه است

موتور پیشرفت اقتصاد کشور نیازمند مدیران متخصص و کارکنان با‌انگیزه است

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: موتور پیشران اقتصاد کشور صنعت نفت است و این صنعت نیاز به مدیران متخصص و کارکنان باانگیزه و سرمایه گذاری و اعتبارات در بخش های مختلف پایین دستی و بالادستی دارد و امیدواریم در سال جاری با شروع پروژه های جدید بتوانیم به‌خوبی از آنچه برعهده‌ ی همه ما قرار گرفته است برآییم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی گفت: در سال گذشته تمام تلاش‌مان حرکت براساس فعالیت‌های تیمی بوده است و با تلاش همه کارکنان اقدامات مهمی تحقق پیدا کرد و طی این سال اعتبارات بسیار خوبی در بخش پروژه های توسعه ای، نگهداری، تعمیراتی، خرید و سرمایه ای اخذ شد.

وی ادامه داد: بیش از ۳۵ هزار میلیارد ریال اعتبار از هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران اخذ شد و برای سال جاری نیز برنامه ریزی خوبی انجام شده و شرح نیازهایی تهیه شده که حدود ۶۰ هزار میلیارد ریال شرح نیاز تهیه شده است.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به رویکرد این شرکت در سال جاری اشاره کرد و افزود: باید با انجام پروژه های توسعه ای و تعمیراتی و نگهداری به صورت جهادی کار کنیم و این اعتبارات اخذ شده به سرمایه و فعالیت برای شرکت تبدیل شود.

عباس غریبی ادامه داد: با داشتن نیروی انسانی باانگیزه به عنوان مهم‌ترین و ارزشمندترین سرمایه، دارایی و عاملی حیاتی در بقای سازمان این امر محقق خواهد شد و این وظیفه ما را در برطرف کردن مشکلات کارکنان از جمله سقف حقوق و مزایا..... سنگین تر می کند، هرچند حل مسائل و مشکلات کارکنان مورد تاکید مقام عالی وزارت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران نیز می باشند و پیگیرهای خوبی را انجام دادند.

غریبی افزود: موتور پیشران اقتصاد کشور صنعت نفت است و این صنعت نیاز به مدیران متخصص و کارکنان باانگیزه و سرمایه گذاری و اعتبارات در بخش های مختلف پایین دستی و بالادستی دارد و امیدواریم در سال جاری با شروع پروژه های جدید بتوانیم به‌خوبی از آنچه برعهده‌ی همه ما قرار گرفته است برآییم.

وی ابراز امیدواری کرد: در سال جاری نیز با همین رویکرد و تخصیص اعتبارات به بخش های مختلف گام برداشته شود و با شروع پروژه های جدید اتفاقات خوبی رقم بخورد.

غریبی افزود: فقط به بخش های فنی و عملیاتی بسنده نشد، در بخش های پشتیبانی و منابع انسانی هم تلاش شد و به منظور نوسازی زیرساخت های صنعتی و ماشین آلات ترابری شرح نیاز به مبلغ ۳ هزار میلیارد ریال تهیه شده و به هیات مدیره شرکت ملی ارسال شده و به منظور نوسازی اماکن اداری، مهمانسرایی و ورزشی هم درخواست اعتباری حدود ۸ هزار میلیارد ریال اعتبار داده شد که امیدواریم با تخصیص اعتبارات اتفاقات مثبتی در شرکت انجام شود.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد: در حوزه منابع انسانی به عنوان مهمترین دارایی سازمان، موضوع ساختار سازمانی پیگیری شد و بازنگری ساختار در حال طی شدن مراحل پایانی می باشد و آموزش نیروی انسانی هم به جد در دستور کار داریم.

شایان ذکر است در جلسه بررسی عملکردشرکت پایانه‌های نفتی ایران در سال ۱۴۰۲ با حضور عباس غریبی، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، مدیران و روسای ستادی و روسای مناطق عملیاتی طی دو روز برگزار شد، خلاصه‌ای از عملکرد یکساله شرکت ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست مدیران و روسای ستادی و روسای مناطق عملیاتی گزارشی از آخرین وضعیت پروژه های در حال اجرا و فعالیتهای انجام شده در حوزه های توسعه و تعمیرات اساسی و نوسازی تاسیسات و زیر ساخت های صادرات نفت خام اعم از مخازن و اسکله های صادراتی، وضعیت جاری مناطق عملیاتی و همچنین دیگر فعالیتهای این شرکت در حوزه‌های HSE، پژوهش، امورفنی، بازرگانی، حقوقی و قراردادها و فعالیت های حوزه عملیات، منابع انسانی، آموزش نیروی انسانی، مهندسی و ساختمان، بازرسی فنی و خوردگی فلزات، فناوری اطلاعات و ارتباطات، خدمات پشتیبانی و عملیات عمومی ارائه کردند.

غریبی+ عملکرد

غریبی+ عملکرد

(سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳) ۱۱:۵۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید