چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۹:۱۶
IOTC

کسب عنوان قهرمانی تیم فوتسال خدمات پشتیبانی در مسابقات زیر ۴۵ سال

کسب عنوان قهرمانی تیم فوتسال خدمات پشتیبانی در مسابقات زیر ۴۵ سال

تیم فوتسال خدمات پشتیبانی الف، مقام قهرمانی جام فوتسال کارکنان زیر ۴۵ سال شرکت پایانه های نفتی ایران را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، در این دوره از مسابقات که در سالن ورزشی شهید آباش پایانه نفتی خارگ، برگزار شد. تیم خدمات پشتیبانی الف موفق شد قهرمانی این جام را از آن خود کرد.

 
تیم فوتسال پشتیبانی الف در مرحله نیمه نهایی این مسابقات با غلبه بر تیم ترابری به دیدار نهایی راه پیدا کرد و در بازی فینال با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگر پسند با نتیجه ۵ بر ۲ تیم صادرات را شکست داد و عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

در بازی رده بندی هم که بین تیم های ترابری و عسلویه برگزار شد تیم عسلویه با برتری ۹ بر ۱ عنوان سومی مسابقات را بدست آورد.

 

 در این دوره از مسابقات احمد زیارتی از تیم خدمات پشتیبانی الف با زدن ۲۱ گل عنوان آقای گلی و کفش طلا و حسین نوری دروازه بان تیم خدمات پشتیبانی الف عنوان بهترین دروازه بان مسابقات را بدست آورند و جایزه بازی جوانمردانه هم به تیم عملیات عمومی رسید.

 
گفتنی آیین پایانی این مسابقات با حضور هادی افشار رییس امور ورزش شرکت ملی نفت ایران و مدیران و روسای شرکت پایانه های نفتی ایران برگزار شد.

فوتسال 27 فوتسال 26 فوتسال 25 فوتسال 24 فوتسال 23 فوتسال 21 فوتسال 19 فوتسال 18 فوتسال 17 فوتسال 16 فوتسال 15 فوتسال 14 فوتسال 13 فوتسال 12 فوتسال 11 فوتسال 10 فوتسال 9

فوتسال 30 فوتسال 7 فوتسال 6 فوتسال 5 فوتسال 4 فوتسال 3 فوتسال 2 فوتسال 1

(شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳) ۲۲:۵۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید