چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۸:۵۱
IOTC

اخلاق و‌ منش رییس جمهور شهید در پیگیری پروژه ها الگویی موفق است

اخلاق و‌ منش رییس جمهور شهید در پیگیری پروژه ها الگویی موفق است

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در بازدید از پایانه نفتی شمال گفت: تلاش و روحیه جهادی آیت‌الله رئیسی الگویی برای پیشبرد اهداف سازمانی موفق است که باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی با تسلیت و تعزیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان گرانقدرشان خاطرنشان کرد: سبک مدیریتی رییس جمهور بر داشتن روحیه انقلابی، مدیریت جهادی و تلاش بی وقفه و شبانه روزی استوار بود و ما به عنوان مدیران این نظام باید رفتار و منش ایشان را در جهت پیشبرد اهداف سازمانی به عنوان الگو قرار دهیم.

غریبی افزود: در سال گذشته اساس کار بر سازماندهی، برنامه ریزی، هدف‌گذاری و تخصیص منابع مالی تمرکز شد که ۳۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار از هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران اخذ شد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: در سال پیش رو نیز ۴ هزار میلیارد تومان شرح نیاز داریم که امیدواریم درحوزه های ایمن سازی تاسیسات، حفاظت الکترونیک و امنیت مناطق عملیاتی، شبکه و زیرساخت های فناوری اطلاعات، نوسازی ناوگان دریایی و نوسازی اماکن رفاهی و فرهنگی هنری گام های اساسی برداریم.

عباس غریبی به وضعیت پروژه های پایانه نفتی شمال اشاره کرد و افزود: پروژه غلاف گذاری، سندبلاست و رنگ آمیزی پایل های اسکله این پایانه با پیشرفت ۷۵ درصدی طبق برنامه پیش می رود و مخزن ذخیره سازی شماره ۲۴۰ با ۵۰ درصد پیشرفت و مخزن ۴۰۱ هم شروع به کار داده شده که وضعیت خوبی در پروژه های این پایانه وجود دارد .

غریبی افزود: پایانه نفتی شمال به‌عنوان پایانه‌ای پشتیبان در فرآیند ذخیره‌سازی و صادرات نفت خام و کمک به تکمیل زنجیره ارزش نفت و گاز کشور، دارای زیرساخت‎‌هایی شامل پهلوگاه‎، بازوهای بارگیری، خطوط لوله جریانی، مخازن ذخیره‌سازی و سامانه‌های اندازه‌گیری است که روزآمد بودن، چابکی و آمادگی تأسیسات پایانه‌ در انجام مأموریت‌ها بسیار حائز اهمیت است.

غریبی به نقش آفرینی کارکنان در تحقق اهداف و برنامه های وزارت نفت و شرکت ملی نفت اشاره کرد و تاکید کرد: کارکنان در شرایط سخت آب و هوایی و در  چندین منطقه عملیاتی برای صیانت از تولید نفت و گاز تلاش می کنند که حمایت از این سرمایه های ارزشمند لازم و ضروری است و وظیفه ما در قبال این عزیزان بسیار سنگین می باشد.

وی توجه بیشتر به سرمایه های انسانی سازمان تاکید کرد و مشکلات و چالش های پیش رو کارکنان رسمی شامل سقف حقوق، پایه سمت و ساختارسازمانی، معیشت و امکانات رفاهی و تفریحی کارکنان قراردادی و پیمانکاری را مورد بررسی قرار داد.


در ادامه علی معلمی، رئیس پایانه نفتی شمال گزارشی از وضع فعالیت‌های در حال اجرا، نیازها و مشکلات پایانه شمال را ارائه داد و در ادامه وضعیت پروژه‌های پایانه به بحث و بررسی گذاشته و بر برنامه‌ریزی برای حل مشکلات تأکید شد.

(شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ۱۷:۰۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید