چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۸:۵۴
IOTC

راه‌اندازی سامانه خرید اینترنتی بلیط شناورهای مسافربری

راه‌اندازی سامانه خرید اینترنتی بلیط شناورهای مسافربری

در جهت رفاه حال مسافرین با هم افزایی و هم گرایی، مدیریت عملیات عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران و اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، سامانه فروش بلیط شناورهای مسافربری در مسیر جزیره خارگ راه اندازی شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران، با اقدامات صورت گرفته، امکان خرید اینترنتی بلیت سفرهای دریایی در سامانه دریاتیک مجددا برقرار گردید.

این سامانه هم اکنون از طریق آدرس Daryatick.ir در دسترس عموم هموطنان گرامی می باشد و هیچ تغییری در پروفایلهای کاربری (اطلاعات هویتی- لیست همراهان- نوع شهروندی- لیست بلیت های خریداری شده و... ) رخ نداده است و صرفاً درگاه پرداخت اینترنتی سامانه فوق تغییر نموده است.

سرپرست مدیریت عملیات عمومی خارگ در این خصوص اظهار داشت: تسریع در اخذ بلیط‌ بدون معطلی از مهمترین ویژگی‌ و مزایای راه اندازی سامانه اینترنتی فروش بلیط شناورها می باشد.


حسین احمدی افزود: در حال حاضر شناورهای مسافربری در مسیرهای بندر گناوه – خارگ و بندر بوشهر – خارگ و بالعکس تردد دارند که امکان خرید بلیط اینترنتی برای مسافرین فراهم شد.

احمدی در خصوص عرضه بلیط اینترنتی شناورهای مسافربری گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، سامانه اینترنتی فروش بلیط مسافری با هم افزایی و هم گرایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر و شرکت راهبر قرارداد شناورهای مسافری راه اندازی شد.
(سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳) ۱۰:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید