چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۸:۵۵
IOTC
سرپرست مدیریت عملیات عمومی:

نشست هماهنگی خرید آمبولانس دریایی برگزار شد

نشست هماهنگی خرید آمبولانس دریایی برگزار شد

حسین احمدی گفت: به منظور هماهنگی و تحقق خرید آمبولانس و اورژانس دریایی نشست‌ هم اندیشی با حضور معاون بهداشت و درمان شرکت ملی نفت ایران و مسئولان بین بخشی جزیره خارگ برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، احمدی افزود: توسعه، نوسازی و تجهیز ناوگان دریایی شرکت و همچنین خرید و راه اندازی آمبولانس دریایی یکی از موارد مهم و مورد تاکید مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران می باشد.

 

وی ادامه داد: موضوع خرید آمبولانس دریایی در جهت تداوم خدمت‌رسانی موثر به ذینفعان و ارتقا زیر ساخت‌ها با نگاه به حوزه مسئولیت های اجتماعی و توجه به موضوع پدافند غیر عامل جزیره راهبردی خارگ، از مهمترین موضوعاتی است که فرایند اجرایی شدن با سرعت در حال انجام می باشد. 

 

سرپرست مدیریت عملیات عمومی افزود: در نشست هم اندیشی با حضور معاون بهداشت و درمان شرکت ملی نفت ایران، روسای بیمارستان خارگ، عملیات دریایی و عملیات عمومی شرکت پایانه ها، فرایند انجام کار مورد بررسی قرار گرفت.

 

حسین احمدی ابراز امیدواری کرد: با خرید آمبولانس دریایی در جهت تداوم خدمت رسانی موثر به ذینفعان و ارتقا زیر ساخت ها در شرکت پایانه های نفتی ایران و جزیره خارگ گامی موثر برداشته شود.
(چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۵:۵۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید