چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۹:۰۲
IOTC
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران خبر داد؛

توجه ویژه به صیانت از زیست بوم خلیج فارس

توجه ویژه به صیانت از زیست بوم خلیج فارس

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: به لحاظ ماموریت سازمانی بخش عمده ای از ماموریت‌های ما دریامحور و در سواحل خلیج فارس است، از این رو صیانت از زیست بوم این گنجینه خدادادی همیشه در اولویت فعالیت‌ها بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی روز شنبه در آیین رونمایی از پوستر و تیزر مستند ساعت ۶ اظهار کرد: شرکت پایانه های نفتی ایران در راستای انجام ماموریت سازمانی خود همواره توجه ویژه ای به مسائل زیست محیطی پیرامونی دارد و اقدامات بسیار و موثر و تاثیرگذاری در این حوزه به انجام رسانیده است.

فرمانده پدافند غیرعامل جزیره خارگ گفت: ساخت یک فیلم مستند از عملیات پاکسازی و مهار آلودگی دریا در دستور کار مشترک با صدا و سیمای مرکز بوشهر قرار گرفته که امروز آیین رونمایی از پوستر و تیزر این مهم در بیست و هشتمین نمایشگاه نفت برگزار شد.

غریبی+ حیدری +ساعت 6

وی افزود: شرکت پایانه های نفتی ایران، به لحاظ ماموریت سازمانی دریامحور بوده اما توجه ویژه ای به مسائل زیست محیطی نیز دارد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با اشاره به حادثه بروز نشت نفت نفت در سواحل گناوه در سال گذشته، عنوان کرد: تلاشگران این شرکت با یک تلاشی شبانه روزی و در یک اقدام جهادی در طول ۳۳ روز توانستند نشتی نفت خام را از یکی از خطوط لوله زیر دریا مسدود کنند که در نوع خود کم نظیر بوده است.

عباس غریبی ادامه داد: با همکاری صدا و سیما و گروه مستندساز، فیلم مستندی تهیه شد که امروز از تیزر و پوستر آن رونمایی شد.

وی تاکید کرد: ساخت این مستند در راستای انجام فرمایشات مقام معظم رهبری و جهاد تبیین برای نشان دادن زحمات کارکنان این شرکت حائز اهمیت است.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران یادآور شد: همچنین در این مستند تلاش شده که در کنار فعالیت های ذاتی شرکت، موضوع توجه به محیط زیست پیرامونی نیز مورد توجه قرار گیرد.

غریبی عنوان کرد: در راستای انجام ماموریت سازمانی و توجه به مسائل زیست محیطی به دنبال این هستیم از بروز چنین رخدادهایی جلوگیری و در صورت بروز هرگونه حادثه مانع از آلودگی دریا شده از زیست بوم دریا حفاظت نماییم.

وی به مساعدت و دستورات ویژه مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پروژه عملیات پاکسازی ساحل گناوه و مهار آلودگی دریا اشاره کرده و گفت: این تهدید با حضور اقشار مختلف مردمی به  فرصت تبدیل شد که نتیجه آن تجهیز ناوگان دریایی شرکت به شناور مقابله با آلودگی دریا است.

غریبی+ حیدری +ساعت 6

مدیرکل صداو سیمای بوشهر نیز بیان کرد: بنابرفرمایشات مقام معظم رهبری امروزه در دنیا چالش ها، چالش های رسانه ای است و از موشک و پهباد بیشتر اثرگذار می باشد.

وی افزود: در این شرایط نیازمند یک جهاد تبیین و رسانه ای هستیم.

مهدی حیدری افزود: رسانه ها کارکردهای مختلفی از جمله اطلاع رسانی، آگاهی بخشی، نظارت و سرگرمی دارند که با وجود  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارئه خدمات به خوبی به اطلاع مردم رسانده نشده است.

حیدری به عمکلرد صدا وسیما در جهت جهت خنثی کردن جوسازی های رسانه های بیگانه در حادثه نشست نفت در خطوط لوله سواحل گناوه اشاره کرد و افزود: بعد از بروز حادثه نشت نفت در خط لوله گناوه به خارگ و با توجه به اینکه رسانه های بیگانه شروع به پارازیت های خبری کردند صدا و سیمای مرکز بوشهر در راستای جهاد تبیین خود را در کنار شرکت پایانه های نفتی ایران قرار داد و اقدامات و فعالیت هایی مهم رسانه ای به منظور اطلاع رسانی به مردم در دستور کار قرار داد.

حیدری تاکید کرد:  با درایت و هوش رسانه‌ای مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ساخت یک فیلم مستند از عملیات پاکسازی و مهار آلودگی دریا در دستور کار مشترک قرار گرفت که امروز آیین رونمایی از این مهم در بیست و هشتمین نمایشگاه نفت برگزار شد.

(شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۴:۰۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید