چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۹:۰۵
IOTC

دیدار مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت و بازدید از تحریریه رسانه‌های روابط عمومی این وزارتخانه

دیدار مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت و بازدید از تحریریه رسانه‌های روابط عمومی این وزارتخانه

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران در حاشیه بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پس از دیدار با مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت، از تحریریه رسانه‌های روابط عمومی این وزارتخانه مستقر در ستاد خبری این رویداد بزرگ نفتی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی، مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران، در نشست با علی فروزنده، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در پیشبرد اهداف نمایشگاه بیست و هشتم بر عهده دارند و در طول برگزاری این رویداد مهم  شاهد رونق فعالیت‌های رسانه‌ای در حوزه های مهم در جهت  پوشش خبری اتفاقات و دستاوردهای مهم در این نمایشگاه هستیم.

وی افزود: دستاوردهای وزارت نفت دولت سیزدهم در بخش نفت و گاز به ویژه صادرات نفت، یکی از مهم‌ترین نقاط قوت دولت در حوزه دیپلماسی انرژی و بسیار امیدبخش برای کشور است، از این رو نقش رسانه ها در انعکاس و تببین این مهم  در جامعه بسیار حائز اهمیت می باشد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با اشاره تلاش های تلاشگران تحریریه رسانه‌های روابط عمومی وزارت نفت، از تبیین و روشنگری فعالیت ها واقدامات و دستاوردهای صورت گرفته در حوزه صنعت نفت وگاز و پتروشیمی کشور تشکر و قدردانی کرد.

غریبی در ادامه در تحریریه شبکه اطلاع‌رسانی نفت و انرژی (شانا)، هفته‌نامه مشعل و ماهنامه انگلیسی‌زبان ایران‌پترولیوم حاضر شد و از نزدیک در جریان روند اطلاع‌رسانی این رویداد قرار گرفت.

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» از روز چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت‌)، به‌مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

 

بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در این رویداد بزرگ نفتی در بخش‌های مختلف ازجمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور دارند.

غریبی + فروزنده + نمایشگاه

شانا+ تحریریه رسانه های وزارت نفت + نمایشگاه

شانا+ تحریریه رسانه های وزارت نفت + نمایشگاه

(جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۴:۰۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید