به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، رییس پایانه نفتی خارگ ضمن قدردانی از زحمات این دسته از همکاران در افزایش نشاط اجتماعی و شادابی کارکنان به ویژه خانواده های ساکن در خارگ و تاثیر مستقیم این خدمات در افزایش بهره وری سازمان و ارتقای سطح سلامت جسمانی و روانی همکاران بر حل مسائل و مشکلات آنان تاکید کرد.
سید علی میری افزود: با نگاه مثبت مدیرعامل شرکت در توجه به سرمایه های انسانی و ساماندهی و ارتقای وضعیت اشتغال این دسته از کارکنان، تلاش خواهیم کرد به لطف حق انشاالله مشکلات مطرح شده را در چارچوب قانون به حداقل ممکن کاهش دهیم.
وی به مصوبه اخیر هیات مدیره شرکت پایانه ها در ارتباط با استمرار و تداوم بیمه مربیان اشاره و مطالبی را درباره حقوق و مزایای ماهانه و نیز ارتقا و احیای رشته هایی که قبل از شیوع ویروس کرونا فعال بوده اند تاکید کرد.
در ادامه تعدادی از مربیان مشکلات مبتلابه خدمات مربیگری را طرح و سوالاتی را مطرح کردند که رییس توسعه و تجهیز و رییس خدمات پشتیبانی پاسخ های لازم را تشریح و نسبت به ابهام زدایی از موضوع توضیحاتی ارائه نمودند.
شایان ذکر است که بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته این سلسله نشست ها به طور منظم با سایر کارکنان انجام خواهد شد.