چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۸:۵۳
IOTC

مرکز مشاوره ورزشی و حرکات اصلاحی شرکت پایانه های نفتی ایران در جزیره خارگ آغاز به کار کرد

مرکز مشاوره ورزشی و حرکات اصلاحی شرکت پایانه های نفتی ایران در جزیره خارگ آغاز به کار کرد

به همت امور ورزش شرکت پایانه های نفتی ایران مرکز مشاوره ورزشی و حرکات اصلاحی در جزیره خارگ جهت ارائه خدمت به ورزشکاران، کارکنان و عموم به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی در آیین افتتاح این مرکز بیان داشت: نظر به اهمیت و نقش سنجش و علوم پزشکی ورزشی در حفظ سلامت و بهبود کارکنان، خانواده ها و ورزشکاران این مرکز پزشکی ورزشی با رویکرد توسعه علم طب ورزشی با تجهیز و تکمیل سخت افزاری و نرم افزاری مربوط به پایگاه اطلاعات پزشکی ورزشی مراجعه کنندگان به منظور ارائه خدمات سنجش و اندازه گیری طبی ورزشی به کارکنان و ورزشکاران راه اندازی شد.
غریبی افزود: این مرکز به سلامت کارکنان و خانواده ها و مردم شریف جزیره کمک شایانی خواهد کرد و در این مجموعه آنچه خروجی سیستم ها است به پزشکان و کادر درمان کمک می کند تا بتوانند براساس شاخص ها و نتایج، نسخه های پزشکی تجویز کنند.
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: در آینده امکانات بیشتری به این مجموعه اضافه خواهد شد تا به عنوان قطب طب ورزش در جنوب کشور محسوب شود و به عنوان جایی باشد که به عنوان مرجع مورد نظر قرار گیرد.
غریبی تاکید کرد: سلامتی کارکنان را در این مرکز مورد پایش قرار خواهیم داد و انتظار دارم مدیریت منابع انسانی به صورت روتین و دوره ای تست این مرکز را جزء تست های طب صنعتی کارکنان قرار دهد.
وی افزود: این مرکز به دستگاه آنالیز ساختار قامتی، دستگاه آنالیز کف پا، دستگاه بادی کامپوزیشن و چندین دستگاه برای آزمون های حرکتی ورتیکال جامپ، ری اکشن در چهار جهت، تعادل سنج ایستا و پویا و انعطاف پذیری مجهز شده است.

مرکز مشاوره ورزشی+ خارگ + غریبی 3 مرکز مشاوره ورزشی+ خارگ + غریبی 2 مرکز مشاوره ورزشی+ خارگ + غریبی 1

(چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲) ۰۶:۵۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید