عباس غریبی عنوان کرد: لزوم تببین نقش شرکت پایانه های نفتی ایران در اقتصاد کشور مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران این شرکت را شرکتی استراتژیک دانست و گفت: این سازمان به دلیل استراتژیک بودن نیازمند برخورداری از یک روابط عمومی قوی و توانمند است تا بتواند از فعالیت های مهم و حیاتی که در سطح کشور و اقتصاد صورت می دهد مستندسازی و گزارش دهی کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفنی ایران، دوشنبه ( 20 آذرماه ) عباس غریبی در مراسم معارفه سرپرست روابط عمومی این شرکت اظهار داشت: روابط عمومی سازمان باید نقش گزارش دهی و شفاف سازی فعالیت ها و عملکردها را داشته باشد. وی با اشاره به نقش مهم فضای مجازی در اطلاع رسانی و شفاف سازی ابراز امیدواری کرد: روابط عمومی در دوره جدید بتواند فعالیت مناسبی در فضای مجازی در راستای شفافیت و ارائه عملکرد و گزارش دهی به مردم داشته باشد. مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران حضور افراد فعال و اثرگذار در روابط عمومی ها را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: قطعا در راستای تعالی سازمانی که مدنظر است حضور افراد فعال و اثرگذار در روابط عمومی بسیار مهم می باشد. غریبی به سختی کار همکاران شرکت پایانه های نفتی ایران در مناطق عملیاتی اشاره کرد و ابراز داشت: گاها همکاران ستاد هم از مناطق عملیاتی کمتر اطلاع دارند که این زحمات و تلاش ها می بایست توسط روابط عمومی منعکس شود. وی با بیان این که شرکت پایانه های نفتی ایران نیازمند مستندسازی و انعکاس فعالیت های همکاران در مناطق عملیاتی است، گفت: عملکردهای همکاران ما در مناطق عملیاتی باید با استانداردهای روز به مردم معرفی شود. وی حوزه عملکردی و جغرافیایی شرکت پایانه های نفتی ایران را در پنج استان و شش منطقه عملیاتی عنوان کرد و گفت: این شرکت دارای دو منطقه مهم عملیاتی در استان بوشهر، یک منطقه عملیاتی در ماهشهر خوزستان، یک منطقه در نکا مازندران و همچنین مجموعه ستاد در تهران است. مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با بیان این که در آینده نزدیک سامانه ریلی در پایانه جدید شهر ری به شرکت پایانه های نفتی ایران تحویل می شود، اظهار داشت: در منطقه عملیاتی جاسک نیز ظرف یک ماه آینده اولین عملیات بارگیری نفت انجام می شود. مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با اشاره به جایگاه و اهمیت این شرکت در سطح ملی و بین المللی گفت: گستره ی حوزه عملیاتی پایانه ها در پنج استان مهم کشور است بنابراین شرکتی هستیم که نیاز داریم روابط عمومی ما در تراز ملی و فراملی عمل کند. وی ابراز امیدواری کرد: با انتشار به موقع و دقیق اخبار، گزارش ها و عملکردها بتوان شرکت پایانه ها و شرکت ملی نفت ایران را در این حوزه سربلند کرد. غریبی در پایان از تلاش های شبانه روزی و مستمر روح اله اخوان، رییس سابق روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران قدردانی و برای عبداله نجفی سرپرست جدید روابط عمومی این شرکت آرزوی موفقیت کرد. تعداد بازدید : ۴۸۲ (سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲) ۱۲:۱۵ تعداد نمایش: 10 20 50 100 همه موارد شماره صفحه میانگین امتیاز کاربران: 0.0 (0 رای) 12345 امتیاز 12345 برای امتیاز باید عدد وارد کنید ایمیل را وارد کنید ایمیل صحیح نیست ایمیل نمایش داده شود. تعداد کاراکتر باقیمانده: 500 نظر خود را وارد کنید بازخوانی بازخوانی پس از انتشار این نظر، به من اطلاع داده شود. ارسال