چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۱۰:۵۶
IOTC

ساماندهی فضای سبز پایانه نفتی خارگ بطور مستمر در حال انجام است

ساماندهی فضای سبز پایانه نفتی خارگ بطور مستمر در حال انجام است

رییس پایانه نفتی خارگ گفت: یکی از ارکان هویت بخشی به فضای شهری اصالت بخشی وتوسعه فضای سبز می باشد که تاثیر بسزایی در کیفیت منظر شهری و خاطره دیداری مردم به جا می گذارد و اداره فضای سبز پایانه نفتی خارگ در همین راستا، اقدام به هرس، احیا و نگهداری فضای سبز این پایانه کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، رییس پایانه نفتی خارگ خاطرنشان کرد: پارک ها و فضای سبز از جوانب مختلف همچون بهبود وضعیت زیست محیطی، فراهم کردن بستر گذراندن اوقات فراغت، نشاط و شادابی و کمک به توسعه پایدار از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

سید ابراهیم حسینی افزود: با تاکیدات مدیرعامل شرکت و تلاش و همت و اراده کارکنان خدمات پشتیبانی شامل فضای سبز، ترابری، تعمیرات و نوسازی اماکن و همکاری حراست، ایمنی و سایر ادارات روزانه و بدون وقفه اقدامات ویژه ای از خرداد ماه جاری در جهت ساماندهی، بهسازی پارک ها، فضای سبز منازل سازمانی و ادارات منطقه صورت گرفته و همچنان ادامه دارد.
 

حسینی به اقدامات صورت گرفته اشاره کرد و گفت: مساحت فضای سبز پایانه نفتی خارگ معادل 103 هکتار می باشد که فضای سبز 252 منزل سازمانی با بیش از 67000 متر عملیات زیبا سازی و هرس حصار سبز آنها انجام شده و  بیش از 14 هزار اصله درختان منازل مسکونی، معابر و بلوارها ناحیه شرکتی کار هرس آنها صورت پذیرفته و این فعالیتها تا اتمام کل منطقه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد:  با تصمیماتی که گرفته شد کاشت درختان مثمر در اجرای طرح جایگزینی درختان بومی و شهری سازگار با محیط زیست به جای درختان کنوکارپوس در دستور کار قرار گرفته و به صورت مرحله ای این کاشت ها که شامل مرکباتی چون پرتقال، نارنج ، لیمو و .... می باشد در جاهای مختلف منطقه صورت خواهد گرفت. 

 

رییس پایانه نفتی خارگ تاکید کرد: با توجه به بهتر شدن شرایط جوی و در جهت استفاده بهینه شهروندان و خانواده های کارکنان از محیط های پارک ها، برنامه داریم با کاشت انواع گل ها و نهال های تزیینی و زینتی در پارک ها و حاشیه معابر فضایی مناسب را برای شهروندان و خانواده های کارکنان تا پایان سال فراهم نماییم.

فضای سبز 15
فضای سبز 14
فضای سبز 13
فضای سبز 12
فضای سبز 11
فضای سبز 9
فضای سبز 8
فضای سبز 7
فضای سبز 6
فضای سبز 5
فضای سبز 4
فضای سبز 3
فضای سبز 2
فضای سبز 1

فضای سبز 19
فضای سبز 18
فضای سبز 17

(دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲) ۰۷:۲۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید