به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس سلیمانی گفت: یکی از عوامل مؤثر بر عملکرد، ارائه خدمات رفاهی هر سازمان است که در افزایش انگیزه و بهبود عملکرد کارکنان نقش مهمی دارد.
سلیمانی ادامه داد: با تاکید و حمایت های ویژه مدیرعامل، مدیریت خدمات پشتیبانی در راستای جلب رضایتمندی کارکنان شاغل در مناطق عملیاتی و ستادی با رویکرد عدالت محوری، حفظ تعالی و کرامت کارکنان و خانواده های محترم آنان و با اشاره به این موضوع که همواره تمرکز فعالیت های این مدیریت بر حفظ تعادل بین کار و خانواده می باشد اقدام به ارائه خدمات رفاهی می نماید.
سرپرست مدیریت خدمات پشتیبانی افزود: از ابتدای سال تا کنون براساس مصوبات و مقررات جاری، این مدیریت اقدام به عقد توافقنامه رفاهی با هتل هایی در مشهد مقدس، مجتمع محمودآباد، رامسر و مجتمع آفتاب چغاخور کرده که بیش از 800 نفر از کارکنان (با خانواده به تعداد 3500 نفر) از این تسهیلات استفاده نمودند.
عباس سلیمانی تصریح نمود: با تفاهماتی که صورت گرفت کارکنان اقماری ساکن شهرهای تهران، شیراز، مشهد، آبادان، گچساران، ماهشهر، تبریز، مسجدسلیمان و اصفهان می توانند از مجموعه باشگاههای تابعه صنعت نفت استفاده کنند.