صرفه جویی میلیاردی با مدیریت و استفاده از توان داخلی در شرکت پایانه های نفتی ایران مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در بازدید از پایانه نفتی خارگ با تقدیر و تشکر از فعالیت های جهادی صورت گرفته در حل مشکلات سیستم های سرمایشی منطقه، گفت: این اقدامات صرفه جویی میلیاردی برای شرکت به همراه داشت به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی اظهارداشت: موفقیت یک سازمان در داشتن روحیه جهادی کارکنان معطوف می شود و نیروی انسانی کیفی، متعهد و متخصص، از جمله الزامات یک سازمان موفق است. غریبی ادامه داد: با برگزاری نشست های مختلف در راستای شناسایی چالش ها، نقاط ضعف و تهدیدات با حضور مدیران و روسای ادارات موضوع تعمیر و احیا زیرساخت های سرمایشی ادارات، خوابگاه ها، منازل سازمانی، فرودگاه خارگ، تعمیرات اساسی، راه انداری و بهره برداری از سیستم ها و تجهیزاتی که سالها خارج از سرویس بودند در دستور کار قرار گرفت. مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با بیان جزئیات اقدامات انجام گرفته افزود: با استفاده از تخصص، توانمندی و مدیریت مهندس ایمان رحیم زاده یکی از متخصصین خلاق شرکت، عملیات تعمیر و نوسازی سیستم های سرمایشی، تعمیرات انبار سرد اداره کالا، تعمیرات 1000 عدد کولر پنجره ای، راه اندازی سیستم های VRF ساختمان ستاد، سالن تزانزیت و سالن اول و تهویه سیار فرودگاه جزیره خارگ، سالن های غذاخوری و لابی مهمانسرای خلیج فارس، سیستم های سرمایشی ایر کاندیشن منازل مسکونی، تعدادی آب سردکن، یخچال، پمپ آب، کولرهای ایستاده از جمله فعالیت هایی بود که در این مدت یکساله انجام شد و صرفه جویی 240 میلیارد ریالی برای شرکت در برداشت. وی ضمن قدردانی از روحیه جهادی و کاری مهندس رحیم زاده، بر تقویت و تعمیم دادن این خصلت های شایسته در بین کلیه کارکنان تاکید کردند. تعداد بازدید : ۸۳۸ (شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲) ۱۰:۳۰ تعداد نمایش: 10 20 50 100 همه موارد شماره صفحه میانگین امتیاز کاربران: 0.0 (0 رای) 12345 امتیاز 12345 برای امتیاز باید عدد وارد کنید ایمیل را وارد کنید ایمیل صحیح نیست ایمیل نمایش داده شود. تعداد کاراکتر باقیمانده: 500 نظر خود را وارد کنید بازخوانی بازخوانی پس از انتشار این نظر، به من اطلاع داده شود. ارسال