چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۸:۵۰
IOTC

روسای شرکت پایانه های نفتی ایران با امام جمعه جزیره خارگ دیدار کردند

روسای شرکت پایانه های نفتی ایران با امام جمعه جزیره خارگ دیدار کردند

سید ابراهیم حسینی رییس پایانه نفتی خارگ و حسین احمدی سرپرست مدیریت عملیات عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران با حجت الاسلام و المسلمین محمود کارگر امام جمعه جزیره خارگ دیدار كردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سه شنبه ( 20 تیرماه ) سید ابراهیم حسینی در دیدار به فعالیت‌ها و ماموریت شرکت پایانه‌های نفتی ایران، تاریخچه و دلایل فنی انتخاب خارگ برای تاسیس بزرگترین پایانه نفتی کشور اشاره کرد و گفت: جزیره خارگ به خاطر وجود شرایط جغرافیایی و اقلیمی بسیار مناسب برای انجام این ماموریت و فعالیت انتخاب شد

رییس پایانه نفتی خارگ افزود: مردم خارگ در طول دوران دفاع مقدس در کنار نیروهای نظامی و کارکنان صنعت نفت همراه و همدل بودند و خود را به خطر می‌انداختند تا موضوع صادرات نفت کشور قطع و یا مختل نگردد.

حسینی تاکید کرد: اینگونه رشادت‌ها را باید همواره به خودمان و دیگران متذکر و یادآوری نماییم، آنچه به عنوان یک مطلب برجسته و ارزشمند باید به آن اشاره کنم آن است که تمامی عزیزان شیعه و اهل سنت جزیره خارگ سال ها است در کنار هم در سایه وحدت و برادری زندگی کرده‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد: شرکت پایانه های نفتی ایران با توجه جدی‌تر به موضوع مسئولیت‌های اجتماعی در مسیر رفع نیازهای مردم خارگ قدم‌های مثبتی بردارد.

در ادامه حسین احمدی سرپرست مدیریت عملیات عمومی گفت: تلاش‌های ما بر آن است که با توجه به شرایط خاص کشور بین دستورالعمل ها و قوانین جاری و موجود و نیازهای اساسی مردم جزیره خارگ یک تعادل برقرار کنیم تا انشاالله اثرگذار باشیم.

احمدی افزود: مدیریت عملیات عمومی سال‌هاست در کنار مردم بوده و همچنان این تفکر را داراست تا دغدغه‌های مردم و مسئولین شهری را مرتفع نماید.

سرپرست مدیریت عملیات عمومی افزود: در حوزه‌های برقراری کشتی‌های مسافربری، کسب مجوزها و اعتبارات مالی، تغییر مبدا حرکت کشتی ها، اعزام بیماران اورژانسی به مرکز استان با هلیکوپتر و اورژانس هوایی و دیگر موارد با حمایت‌های همه جانبه مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران در حال تلاش جدی هستیم و انشالله تا رفع موانع و مشکلات موجود اهتمام داریم.

احمدی تاکید کرد: با استناد به آمار و ارقام موجود در سال گذشته بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان هزینه اعزام بیماران با هلیکوپتر شده است که جا دارد از تمامی شرکت‌های نفتی حاضر در منطقه تشکر و قدردانی نماییم.

امام جمعه خارگ گفت:  تشکر می‌کنم از مجموعه نفت که در کنار مردم بوده و در جهت حل مشکلات آنان گام‌های ارزشمندی برداشته شده است.

محمود کارگر افزود: قطعاً خدمات نسبت به سال‌های دور بسیار کیفی‌تر شده است و به همین خاطر باید بخاطر این تلاش‌ها و نعمات شکرگزار خداوند متعال باشیم .
 امام جمعه خارگ تاکید کرد: انتظار دارم که در برخورد با مشکلات مردم، هم بر روی مسائل کوچک و ریز و هم مشکلات کلان آنان تمرکز شود و از تمام ظرفیت های شرکت های نفتی مستقر در منطقه در راستای حل مشکلات استفاده بهینه شود.

 

نشست + خارگ 6
نشست + خارگ 5
نشست + خارگ 4
نشست + خارگ 3
نشست + خارگ 2
نشست + خارگ 1

نشست + خارگ 7
 
(چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲) ۰۹:۰۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید