چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۱۱:۵۹
IOTC
عباس غریبی در بازدید از پایانه نفتی خارگ

مدیریت بر مبنای عدالت سازمانی و انضباط مالی از استراتژی های اقدامات مدیریتی خود خواند

مدیریت بر مبنای عدالت سازمانی و انضباط مالی از استراتژی های اقدامات مدیریتی خود خواند

سرپرست پایانه های نفتی ایران، بر عدالت سازمانی، انضباط مالی، توجه به حوزه منابع انسانی، آموزش کارکنان، تعمیرات و نوسازی تاسیسات و چابکی سازمانی تاکید کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سه شنبه (18 بهمن) سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران پس از ورود به جزیره خارگ به همراه مدیران و همکاران گلزار شهدا را زیارت و در شروع کار با شهدا عهد و پیمان بستند در راه و مسیر شهدا و نظام گام بردارند، سپس در نشستی با مدیران و روسا، برنامه ها و رویکرد های مدیریتی و چشم انداز خود را تببین کرد.

عباس غریبی گفت: شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان یک شرکت ماموریت گرا و تخصصی که ماموریت اصلی آن دریافت، ذخیره سازی و صادرات نفت و میعانات کشور می باشد که موجب تکمیل و ارتقای زنجیره ی ارزش نفت و گاز کشور و ایفای نقش شایسته در پایداری و انعطاف پذیری بهینه تامین انرژی ملی، منطقه ای و بین المللی دارد.

وی بر تقویت همدلی و اتحاد در شرکت اشاره و ادامه داد: قطعا با تقویت همدلی و اتحاد در سازمان به آینده بسیار امیدوار هستیم، که پیامد آنها منشا خیر و برکت برای نظام، دولت و صنعت نفت خواهد بود.

ایشان ادامه دادند: استراتژی شرکت براساس برنامه ریزی، عدالت سازمانی، نظم و انضباط مالی خواهد بود و در زمینه عدالت سازمانی، تلاش می کنیم علل نارضایتی ها را شناسایی و به حداقل خواهیم رساند.

سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران در بحث انضباط مالی گفت: مسائل و مشکلات در فعالیت های جاری و مدیریت پروژه ها، در عدم رعایت انضباط مالی بوده، اگر به گونه ای بودجه ها هدفمند تخصیص و مدیریت شوند می توان ادعا کرد به اهداف مدنظر مدیران ارشد صنعت نفت و نظام خواهیم رسید.

غریبی ادامه داد: در حوزه منابع انسانی به عنوان مهمترین ارزش و دارایی سازمان نگاه ویژه ای داریم و بزرگترین موضوع و چالش در حال حاضر شرکت بحث ساختار سازمانی می باشد که تلاش مضاعف برای حل موضوع ساختار خواهیم داشت.

وی افزود: سرانه آموزشی مدیران، روسا و کارشناسان باید افزایش پیدا کند در این رابطه بایستی پیشرفته ترین تجهیزات آموزشی لازم تامین و بکار گیری شوند.

غریبی تصریح نمود: در بحث چابکی سازمان با توجه به ماموریت اصلی شرکت امکانات و تجهیزات بروزرسانی و کمبودها احصا و خریداری خواهند شد، کمبود تجهیزات و ماشین آلات آتش نشانی و تجهیزات کارگاه های امورفنی بایستی تامین شوند. سیستم اطفا حریق مخازن و تاسیسات و تعمیرات و نوسازی اسکله ها پیگیری و در دستور کار جدی خواهد بود، در حوزه فناوری اطلاعات بایستی بروزرسانی صورت گیرد، طرح امنیتی خارگ، حفاظت الکترونیک مطالبه مهمی می باشد و در اولویت دستور کار هست.
سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران تاکید کرد: با سفر دکتر خجسته مهر معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به جزیره خارگ مصوباتی خوبی در حوزه عملیات که شامل احداث مخازن جدید، خرید و اجاره  یدک کش، بهینه سازی سیسیتم میترینگ و در حوزه مسئولیت های اجتماعی که تردد شناورها و تامین اعتبار پروژه آبفا و شناور اورژانس دریایی را داشتیم که جای بسی قدردانی دارد.

 

سیدمحمدجواد موسوی رییس پایانه نفتی خارگ با تبریک دهه مبارک فجر گفت : دهه فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام و‌ تجلی شکوهمند حماسه ملتی است که با انقلاب اسلامی خویش، برگی را در یاد همه انسان‌ها گشودند و صدای استقلال و آزادی را به گوش جهانیان رساندند.

وی با تبریک انتصاب مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: یکی از همکاران متعهد، متخصص، مدیر و انقلابی سکاندار شرکت شد که جای تشکر و قدردانی از مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران داریم
 

موسوی بر اهمیت پایانه نفتی خارگ به‌عنوان پایانه پشتیبان در فرآیند ذخیره‌سازی و صادرات نفت‌خام کشور و کمک در تکمیل زنجیره ارزش نفت و گاز کشور تأکید کرد و گفت: زیرساخت‌های اصلی این پایانه شامل پهلوگاه‌ها، بازوهای بارگیری، خطوط لوله جریانی، مخازن ذخیره‌سازی و سامانه‌های اندازه‌گیری است که به‌روز بودن، چابکی و آمادگی پایانه در انجام مأموریت‌ها بسیار حائز اهمیت است.

شایان ذکر در ادامه مقرر شد طی نشست های تخصصی با مدیریت ها، مشکلات و مسائل بررسی و در خصوص رفع آنها اقدام و برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.

نشست 5
نشست 4
نشست 3
نشست 2
نشست 1

نشست 12
نشست 11
نشست 9
نشست 8
نشست 7
نشست 6

نشست 45
نشست 44
نشست 43
نشست 42
نشست 41
نشست 40
نشست 39
نشست 38
نشست 37
نشست 36
نشست 35
نشست 34
نشست 33
نشست 32
نشست 31
نشست 30
نشست 29
نشست 28
نشست 27
نشست 26
نشست 25
نشست 24
نشست 23
نشست 22
نشست 21
نشست 20
نشست 19
نشست 18
نشست 17
نشست 16
نشست 15
نشست 14
نشست 13

(سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱) ۱۶:۰۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید