به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، علیرضا کندرانی گفت: آموزش همواره به عنوان ابزاری کارآمد، در جهت بهبود کیفیت عملکرد و حل مسائل سازمان ها مد نظر قرار دارد و فقدان آن نیز یکی از چالشهای اساسی و حاد هر سازمان می باشد. بدین جهت به منظور آماده سازی سرمایه های انسانی شرکت، بهسازی و بهره گیری هر چه مؤثرتر از این سرمایه ها، بی شک آموزش یکی از مهم ترین و مؤثرترین تدابیر برای بهبود امور به شمار می رود.
مدیرمنابع انسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد: با توجه به اهمیت و نقش راهبردی شرکت پایانه های نفتی ایران در صادرات نفت و فرآورده های نفتی کشور و حفظ زنجیره ارزش تولید نفت کشور، برگزاری دوره های آموزشی با رویکرد آموزش شایستگی محور جهت ارتقای دانش پایه مدیریتی و افزایش سطح آگاهی فنی و عملیاتی کارکنان شرکت در دستور کار می باشد.
وی افزود: توانمندسازی کارکنان عملیاتی شرکت از طریق برگزاری دوره های آموزشی فنی، عملیاتی و آموزشهای دریایی مورد نیاز در مرکز آموزش علوم و فنون دریایی پایانه نفتی خارگ با بالاترین کیفیت ارایه می گردد.
ایشان ادامه داد: در شش ماهه نخست سال جاری دوره های دریایی راهنمای درجه3، شبیه ساز رادار و آرپا عملیاتی، کاربری سامانه نقشه های الکترونیکی و اطلاعات سطح عملیاتی و مدیریتی، ایمنی چهارگانه، باز آموزی مهارت شناور بقا و قایق های نجات، اطفای حریق برگزار و گواهینامه های شایستگی صادر شد.
مدیرمنابع انسانی شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح نمود: در این راستا تاکنون 57 دوره شغلی، 9 دوره در حوزه اچ اس ای، ۱۸ دوره عمومی و 12 دوره زبان عمومی برگزار شده است.