چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۹:۱۰
IOTC

تلاطم دریا نمی تواند خللی در ماموریت شرکت پایانه های نفتی ایران ایجاد کند

تلاطم دریا نمی تواند خللی در ماموریت شرکت پایانه های نفتی ایران ایجاد کند

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت : در راستای سیاست های راهبردی وزارت نفت در زمینه ذخیره سازی و صادرات نفت خام در جزیره خارگ با وجود هوای طوفانی و مواج بودن دریا تمامی عملیات توسط کارکنان حرفه ای و فنی این شرکت از جمله پهلودهی نفتکش ها و اندازه گیری و بارگیری نفت خام به صورت شبانه روزی در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود .

به گزارش پایگاه اطلاع شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسدروز اظهارداشت: به دنبال بارندگی شدید و مواج شدن دریا در خلیج فارس و پایانه نفتی خارگ، کارکنان شاهراه صادرات نفت ایران در حالت آماده باش درآمدند.
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: با هماهنگی های بعمل آمده و پیش بینی سازو کارهای مناسب طوفان و بارش شدید باران هیچ گونه خللی در پهلوگیری نفتکش ها در اسکله های پایانه خارگ ایجاد نکرد. 
اسدروز تاکید کرد: تلاشگران مدیریت عملیات شرکت در کنارسایرادارات عملیاتی با توان علمی و تخصصی نقش مهمی در انجام ماموریت اصلی شرکت در قالب دریافت، ذخیره‌سازی، صادرات و عملیات پهلودهی و جداسازی نفتکش بر عهده دارند و همواره توانسته اند در راستای پشتیبانی و کمک به تداوم پایدار تولید نفت و گاز کشور نقش آفرین باشند.

 

صادرات  6
صادرات  5
صادرات  4
صادرات  2
صادرات  1
(پنج شنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱) ۱۷:۲۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید