نشست هماندیشی روابط عمومیهای شرکت ملی نفت ایران برگزار شد نشست هماندیشی روسای روابط عمومیهای شرکت ملی نفت ایران به میزبانی شرکت پایانه های نفتی ایران در جزیره خارگ برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاعرسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، نشست هماندیشی روسای روابط عمومیهای شرکت ملی نفت ایران پنجشنبه و جمعه (ششم و هفتم مردادماه) در سالن اجتماعات ارشاد پایانه نفتی خارگ برگزار گردید . در این گردهمایی دو روزه با حضور روسای روابط عمومی شرکتهای تابعه شرکت ملی نفت ایران، مهمترین مسائل، چالشها و مباحث پیش روی روابط عمومیهای نفت، بررسی و درباره آن تبادل نظر شد. عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ضمن تقدیر از حضور روسای روابط عمومی های در جزیره خارگ و اهتمام روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران در برگزاری این گردهمایی به اهمیت جایگاه روابط عمومی در پیشبرد اهداف سازمان اشاره کرد و گفت: باید با تلاش روابطعمومیها تصویری مناسب از فعالیتها و تلاشهای شبانهروزی کارکنان صنعت نفت در اذهان عموم مردم ایجاد و به بهترین شکل ممکن ارائه شود. مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: امروزه پیشبرد اهداف و برنامه های یک سازمان با تقویت انگیزه های جمعی ،آگاهی عمومی و اعتماد متقابل امکان پذیر است و روابط عمومی به عنوان اصلیترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه، مسوولیتی خطیر در فرآیند تصمیمگیری مدیران وشناخت افکار عمومی به عهده دارد. وی اطلاعرسانی سریع، صریح، شفاف و بهموقع در خصوص مسائل و مدیریت بحرانها را یکی از اقدامهای مهم روابط عمومیها در صنعت نفت برشمرد و افزود: عملکرد روابط عمومیها باید شفاف و سنجشپذیر باشد و در این مسیر ضرورت دارد روابط عمومی به شکل کاملاً حرفهای و به روز عمل نماید. مجید بوجارزاده نیز در این نشست اظهارداشت: تلاشی که در همه حوزه های صنعت نفت از تولید تا صادرات انجام می شود ، می بایستی سختی، فشار کار و مشکلات موجود در این صنعت با وجود شرایط تحریم های بین المللی به اطلاع جامعه رسانیده شود که در این خصوص وظیفه روابط عمومی بسیار سنگین و مهم می باشد. رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران ضمن تشریح اقدامها و برنامههای این مجموعه، گفت: هدف از برگزاری این چنین نشست هایی شناسایی مسائل و چالشهای حوزه اجرایی روابط عمومیها می باشد که برای بهبود عملکرد و ارتقای فعالیتها برنامهها و تدابیری اندیشیده شود. در ادامه این نشست روسای روابط عمومی شرکت های تابعه و مناطق عملیاتی نیز به بیان دیدگاهها،مسائل و چالشهای حوزه کاری خود پرداختند. در دومین روز از برگزاری این گردهمایی نیز کارگاه آموزشی ظرفیت و کاربرد رسانه های اجتماعی در روابط عمومی با حضور دکتر حمید ضیایی پرور، استاد دانشگاه و مدرس روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد. شایان ذکر است در سومین روز این گردهمایی، از تاسیسات شرکت پایانه های نفتی ایران و شرکت نفت فلات قاره بازدید بعمل آمد. تعداد بازدید : ۱,۱۸۳ (شنبه ۸ اَمرداد ۱۴۰۱) ۱۶:۵۰ تعداد نمایش: 10 20 50 100 همه موارد شماره صفحه میانگین امتیاز کاربران: 0.0 (0 رای) 12345 امتیاز 12345 برای امتیاز باید عدد وارد کنید ایمیل را وارد کنید ایمیل صحیح نیست ایمیل نمایش داده شود. تعداد کاراکتر باقیمانده: 500 نظر خود را وارد کنید بازخوانی بازخوانی پس از انتشار این نظر، به من اطلاع داده شود. ارسال