به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، در این نشست که سه شنبه (4 مرداد ماه ) با حضور عباس اسدروز ، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران برگزار شد، مشکلات و چالش های پیشروی پروژه ها و برنامه های آتی شرکت مورد بررسی قرار گرفت.
اسدروز در این نشست با اشاره به رویکرد و استراتژی های دولت سیزدهم، اظهارداشت: با توجه به سیاست ها و استراتژی های دولت سیزدهم، چندین مورد اولویت اصلی شرکت پایانهها است که می بایست پیگیری و اجرا شود.
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: در تهیه و تدوین برنامههای استراتژیک و bsc سازمانی بایستی با توجه به سیاستهای دولت سیزدهم بازنگری و به روزرسانی شوند که در همین راستا فرآیندهای کاری و سازمانی میبایستی اصلاح و به بلوغ لازم برسند.
وی افزود: موضوع بهره وری که در مسائل کارآیی و اثربخشی بسیار موثر و تاثیرگذار است بایستی پیگیری شود.
اسدوروز ادامه داد: با توجه به اینکه پروژه های نیمه تمام در رسیدن به اهداف سازمانی نقش آفرین هستند لذا لازم است مسائل و مشکلات این پروژه ها را در تمامی حوزه ها حل و اصلاح شود و در اسرع وقت نسبت به اتمام پروژه ها اقدام لازم صورت پذیرد.
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: تمامی فرایندهای اصلی و پشتیبانی شرکت بایستی جز اولویت های اصلی شرکت باشند از جمله برنامههای عملیاتی شامل احداث مخازن ذخیره سازی جدید، تعمیرات اسکله ها و تامین یدک کش ها، تکمیل پروژه ۷۲ واحدی، پیگیری مسائل مربوط به پایانه جاسک و...که باید پیگیری و اجرا شود.
اسدوز ادامه داد: با آسیب شناسی علت های عدم اجرای به موقع و مناسب پروژهها و تامین کالا که بخشی از مسائل آنها مربوط به تهیه و تدوین مفاد شرح کارها و مشخصات فنی pmr کالاهای مورد نیاز است که متقاضیان پروژه ها می بایست به این موضوعات دقت نظر و تمرکز بیشتری داشته باشند .
اسدروز تصریح کرد: بحث دولت الکترونیک بسیار مهم است و شرکت باید به عنوان ابزار اجرای سیاست ها و سیستم های داخلی نقش آفرینی کند و خود را مجهز به سیستمهای روز نماید.
وی تاکید کرد: مدیریت خدمات پشتیبانی با توجه به نقش حساس و مهم آن در رضایت مندی و انگیزه کارکنان سازمان، باید در پیمان های خود ساز و کاری را لحاظ کند تا ارائه خدمات با کیفیت بالا و قابل قبولی ارائه شود.